Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. En kompis har fått et problem med sin Focus og det er at batteriet tappes for strøm i løpet av 4-5 dager. Nytt batteri, lader godt og ingen feilkoder og original bil utenom en Android lydenhet som har stått i bilen i flere år uten feil. Hvor og hvordan begynne å lete etter strømtyven, noen kjent feil på disse når det gjelder strømtap?
  3. Last week
  4. grcossie

    Startsperre

    Ja det høres merkelig ut, men skjer, har stort sett vært Focus jeg har vært borti med problemet
  5. BjørnA

    Startsperre

    Hei! Vi har en 2007 modell som startsperren har slått seg på. Etter Feilsøk på verksted hos ford så mener dem at det kan være en ABS sensor. Vvor trolig er dette?
  6. and

    Rallylegend 2023

    Lever du til neste år da ukrainske spambot? 😄
  7. Det må du nesten undersøke selv, jeg har fullversjon men den er jo billig.
  8. Kan man gjøre det i forscan lite for android?
  9. Som nevnt så er det lurt å måle returmengdene og se på livedata. Koding av dyser er veldig enkelt i Forscan. Med relearning
  10. Gjorde det enkelt med en literflaske som jeg skar til. Hadde planen om noe annet, men det funker godt nok
  11. Har aldri brukt forscan, så hvet ikke, bruker Ford sin ids. At den reagerer på alle dysene, sier at alle er litt med iallefall. Du kan se om du har sylinderbalanse eller bidrag som livedata på feilsøkeren, og sammenlikne sylindrene. Evt en returtest på dysemengde
  12. Hvilken funksjon i forscan er det? 😀 Prøvde å nappe ut kontakten på alle 4 mens motor svev btw. Alle fikk motor til å tulle. 🤔
  13. Dyse, du kan prøve å legge inn kalibreringskodene på nytt og kjøre opplæring på de.
  14. Hei! Har en cmax 1.6 tdci 2011. Bilen stopper av og til og går i limp mode. Feilkode:P1261 Cylinder 1 high to low side fault. Etter kode sletting går den fint igjen. Når den er kald rister den endel og stresser. Når den er driftsvarm er den helt smooth. Se video. Hva kan det være?
  15. Jeg selger to bakdører med vindu og vinduspussere fra en 2023 Ford Transit Connect Active Sort (Agate Black) helt fine og strøkne uten skader eller rust Jeg har byttet til dører uten vindu og derfor selger jeg dem. Pris for begge bakdørene er kr 8.000,- Har også en skyvedør med vindu til salgs Kan leveres i Oslo/Østfold Lars 45111911
  16. grcossie

    Damper motor

    Del Beskrivelse 1 Varmeveksler 2 Temperaturføler, fordamper 3 Styrekomponent for luftfordelingsklaff 4 Aktiveringsenhet for luftfordelingsklaff 5 Styrekomponent for temperaturklaff på førersiden 6 Fordamper 7 Aktiveringsenhet for temperaturklaff på passasjersiden 8 Styrekomponent for temperaturklaff på passasjersiden 9 Hastighetskontroll for viftemotor 10 Viftemotor 11 Styrekomponent for luftfinntaksklaff 12 Aktiveringsenhet for luftfinntaksklaff 13 Kupéluftfilter
  17. Der blir nok siste utvei, ville bare høre om noen visste noe 😊
  18. Meiner den er bak hanskerommet på desse, er litt plukk og skruer. Vil anbefale deg og bytte kupeefilter når du først er der inni
  19. Ken Roger

    Damper motor

    Hei Fått problemer med "Left temperature damper motor" som har låst seg i varm temperatur. Dette gjelder en 2015 Mondeo (MK5). Er det noen som vet plassering på denne? er det veldig knotete å bytte denne selv? Har noen eventuelt "tegninger" ?
  20. Klarer vell kanskje og sette strøm på plusskabelen på starteren og kanskje
  21. Kan få bilberginga til å åpne bilen, eller du kan gjøre det selv, ved å bruke en litt tykk/stiv streng, som du går inn mellom vindusramma og dørkarmen, så må du ned på innvendig dørhåndtak og vippe det ut
  22. Ingen hengerfeste dessverre
  23. Har bare nøkkelhull på førersiden
  24. Har du hengerfeste ? Da kan du prøve å sette strøm inn på konstant pluss pinnen i kontakten og jord på minus pinnen.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...