Hopp til innhold

Bilde

Problemer med kuga?

• Please log in to reply
26 svar i denne tråden

#21 Hardangermannen

Hardangermannen

Moped

• Gjest
  • PipPipPip
  • 45 innlegg

Postet 17. January 2013 - 14:53

Glem ikke at du har reklamasjonsrett som går 5 år på selv bruktbiler eldre enn fem år så lenge de er kjøpt hos bruktbil forhandler. Derfor er det ikke sikkert at du skal betale noe som helst selv.

Les mer på forbrukerrådets sider-

Garanti og Reklamasjon er to forskjellige ting men forhandlere vil ofte holde kjeft om den loven som gir deg rettigheter i fem år. Men på bremser og eksos vil du ikke få full pott. Bare på deler som har en FORVENTET lvetid på OVER fem år.

#22 Hardangermannen

Hardangermannen

Moped

• Gjest
  • PipPipPip
  • 45 innlegg

Postet 17. January 2013 - 19:01

Reklamasjonsrettigheter

#23 Torino 76

Torino 76

Sykkel

• Gjest
  • PipPip
  • 19 innlegg

Postet 17. January 2013 - 21:07

Det er sant som du sier 5 års reklamasjon. Men siden det ordnet seg så bra denne gangen så lager jeg ikke noe ut av det:) det viktigaste for meg er at kona har en bil som virker da jeg er på båt å jobber store deler av året. Men tror det blir kuga neste bil å! Liker den godt. Har fått på wolf race felger. Vindavvisere på siderutene støtfanger beskyttelse bak i rustfritt. Tenkte jeg skulle lakke plastkarmene på skjermene å dekselene under å på dørene nå før sommeren.

#24 grcossie

grcossie

Teknisk rådgiver

• Teknisk rådgiver
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4933 innlegg

Postet 17. January 2013 - 21:39

Sleng ut et bilde da

#25 Torino 76

Torino 76

Sykkel

• Gjest
  • PipPip
  • 19 innlegg

Postet 17. January 2013 - 22:16

Hehe! Bilder blir må berre få den gjen;) har kjøpt ny spiller og med ryggekamera å greier. Skal montere 2 stk ground zerro plutonium stubber bak. 10" og focal utopia i alle dører. Forsterkerene er fra Sony en 4 kanaler og en 2 kanaler. Har en kamerat som driver bilsterio bygging og salg dette får han ta da alt skal vêr skjult å se 100% org ut:)

#26 grcossie

grcossie

Teknisk rådgiver

• Teknisk rådgiver
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4933 innlegg

Postet 17. January 2013 - 22:26

Alltid kjekt å se de litt utenom de vanlige. Har org stereo med ryggekamera og hele pakka på min, også org 19"

#27 Torino 76

Torino 76

Sykkel

• Gjest
  • PipPip
  • 19 innlegg

Postet 24. January 2013 - 17:57

Da var kugaen heldigvis komet hjem med nye deler:) alt ordnet seg og bilforhandler har en meget fornøyd kunde!

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere