Jump to content

Diff


ScorpioV6

Recommended Posts

Litt off topic fra min side her nå.

 

Hvordan ser festene på diffen med brems for scorpio ut?

Trenger noe lurt til granada`en.

 

Kan noen sende meg bilder av diffen og kanskje festene i bilen? starsn_stripes@hotmail.com

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Erik Braseth

Slenger meg på her jeg..

 

Bilen min kan umulig ha diffbrems, og er derfor på utkikk etter en 3.64 diff med brems. Hva er prisen på en helt ok originaldiff, og er det noen her som har en til overs?

Link to comment
Share on other sites

Guest Erik Braseth

Meget usikker angående diffen på bilen min, av og til hiver den baken til sida med to spinnende hjul. Men før dette skjer merkes et svakt rykk i drivverket (omtrent som når lockupen kobler inn/ut). De gangene dette rykket ikke kjennes så spinner bare det innerste hjulet. Av og til oppfører bilen seg som om den har diffbrems, det er f.eks mulig å kjøre i sirkel med to spinnende bakhjul så lenge man orker (både våt asfalt og snø), andre ganger er det plent umulig. Med den forrige scorpioen min var dette så og si umulig da den garantert ikke hadde brems, men bilen jeg har nå oppfører seg meget snodig.

 

Hvordan sjekker man hvor mye olje som er i diffen, og hvor mye skal det være? Er viskosedelen en lukket enhet som bruker egen spesiell olje?

 

Skal prøve å få sett på id-taggen, men har lite lyst til å krype under bilen i snøen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...