Jump to content

2,9 cosworth i sierra?


CalnoR

Recommended Posts

Har slissede skiver foran og stålomspunnede bremseslanger så bremsene tror jeg at er i boks. Traversen som fulgte med kassa? Har ikke delene enda :blush: Skal bli senere det når jeg for solgt veden jeg har lagd til i høst :rolleyes:

Håvard Humberset

 

1985 Ford Granada 2,8 Ghia

1977 Ford Capri 2,0 S

Link to comment
Share on other sites

nå i kveld kl 23:14 fikk vi fyra opp motor for første gang! men her var det en stygg bankelyd som ikke skulle være der! blei greit skuffa da ja:S men rå lyd da foruten bankelyden...

skal ta en tlf til selger i morgen, for i følge han skulle motor være veldig bra noe som ikke stemmer desverre:S

 

Chris

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Erik Braseth

Det går da dårlig, dohc er 4syl og 24v'n er 6syl. Med mindre turtelleren har en eller annen valgmulighet for å bytte mellom. Står vel et lite firetall ett eller annet sted på den tenker jeg

 

*Edit: nevermind, 24v'n har vel fordelerløs tenning og en helt annen løsning enn på dohc uansett?

Edited by Erik Braseth
Link to comment
Share on other sites

Det går da dårlig, dohc er 4syl og 24v'n er 6syl. Med mindre turtelleren har en eller annen valgmulighet for å bytte mellom. Står vel et lite firetall ett eller annet sted på den tenker jeg

 

*Edit: nevermind, 24v'n har vel fordelerløs tenning og en helt annen løsning enn på dohc uansett?

 

ja er fordelerløs slik jeg har forstått det.. men det må da være en mulighet... for vil ikke ha noen ekstra turteller i bilen.. blir bare jalla..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...