Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

Finns det noe styggere i Ford enn dette??

synes faktisk ikke den er så stygg jeg.faktisk ganske så nyskapende ..se mange nye biler idag har ideer fra denne scorpioen..

uansett....så er den ikke så fæl så mange vil ha det til synes nå jeg iafall.

 

da er sesongen i gang for min del :)

 

DSC_0130c.jpg

"liker" :wub:

Link to comment
Share on other sites

..se mange nye biler idag har ideer fra denne scorpioen..

Jeg liker overhodet ikke baken på frosk sedanen jeg, men fronten på de to som nylig har posert i denne tråden så bra ut,

Jeg kan tydelig se at 2004-- toyota avensis har hentet noe herifra. Ikke at jeg liker designet på avensis for det. Pappa kjøpte en ny svart avensis i 2004.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

synes faktisk ikke den er så stygg jeg.faktisk ganske så nyskapende ..se mange nye biler idag har ideer fra denne scorpioen..

uansett....så er den ikke så fæl så mange vil ha det til synes nå jeg iafall.

 

Ja-nei-den er vakker..steike ass.... Ser jo vilken smak du har..hehehe. Finner ikke likhetstrekk med noe som har vært laget ever fra fanger og opp på denne, den er og blir en flopp fra Ford og jaggu trenger dem briller dem som synst den er fin. Den er så grusom at man kan ikke kalle den spesiell engang. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns også frosken er helt ok å se på. Den stv'en over her ser jo faktisk bra ut. Å når man veit hvor gode disse bilene er å kjøre så gjør det ikke noe at de ser litt spesielle ut. Men det må være stv for min del.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns også frosken er helt ok å se på. Den stv'en over her ser jo faktisk bra ut. Å når man veit hvor gode disse bilene er å kjøre så gjør det ikke noe at de ser litt spesielle ut. Men det må være stv for min del.

 

Joda, den må være der! Man må ha en kontrast slik at alt annet blir fint. Den er nok grei for dem som BARE trenger noe som er godt å kjøre ja. Liker du ikke baklyktene på sedan, dem er jo like fin som framlyktene :)

Link to comment
Share on other sites

Finns det noe styggere i Ford enn dette??

Den trenger nok litt mer enn bare småjusteringer for å få denne fin og må være tegnet i fylla.

Ja-nei-den er vakker..steike ass.... Ser jo vilken smak du har..hehehe. ... jaggu trenger dem briller dem som synst den er fin. Den er så grusom at man kan ikke kalle den spesiell engang. :lol:

 

 

Du som liker så dårlig kritikk av dine egne ting, Skybert, skulle jo kanskje ikke vært så overmåte negativ om andre sine biler ;)

Er man veldig flink til å komme med krass kritikk, så kommer det gjerne lettere tilbake også ;)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Du som liker så dårlig kritikk av dine egne ting, Skybert, skulle jo kanskje ikke vært så overmåte negativ om andre sine biler ;)

 

Hva har dette med meg å gjøre?????? Nå tror jeg du må skille litt om du kan!!!!! Jeg kritiserer aldri andre sin jobb og kreativitet! Jeg sier at FORD ikke har laget noe fint her. Sjerp deg!

 

Og om jeg hadde villet, hvorfor skulle ikke jeg kunne slenge litt når alle andre gjør det her?

Link to comment
Share on other sites

Hva har dette med meg å gjøre?????? Nå tror jeg du må skille litt om du kan!!!!! Jeg kritiserer aldri andre sin jobb og kreativitet! Jeg sier at FORD ikke har laget noe fint her. Sjerp deg!

 

Og om jeg hadde villet, hvorfor skulle ikke jeg kunne slenge litt når alle andre gjør det her?

 

Du vet like godt som meg at en haug med spørsmålstegn og utropstegn gir et inntrykk av at du hyler og skriker. Og det er vel ikke så viktig i denne sammenhengen?

Det går jo litt på det samme syns jeg, folk har forskjellig smak og liker forskjellige ting.

Og det er ikke alltid så kjekt når man får slengt dritt om noe man liker og eier.

Det blir litt det samme som om folk ikke liker modifiseringer man har gjort selv, man har brukt tid og penger på det.

Men noe man har kjørt har man jo også likt så godt at man har betalt penger for det.

 

Poenget mitt er bare at man har forskjellig smak og liker forskjellige ting, og at det er unødvendig å gå krasst ut mot andre sin smak.

Selvfølgelig har man lov å til å komme med kritikk, men man trenger kanskje ikke å gå like hardt ut når det er negativ kritikk man kommer med.

 

Skjerpe meg nei? Jeg står for det jeg har sagt om dette og har min fulle rett til å mene det jeg gjør.

 

 

Ja, folk har sin fulle rett til å komme med meningene sine, men viss det går sport i å komme med negative tilbakemeldinger er det ikke akkurat positivt for oss her inne.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Du vet like godt som meg at en haug med spørsmålstegn og utropstegn gir et inntrykk av at du hyler og skriker. Og det er vel ikke så viktig i denne sammenhengen?

Det går jo litt på det samme syns jeg, folk har forskjellig smak og liker forskjellige ting.

Og det er ikke alltid så kjekt når man får slengt dritt om noe man liker og eier.

Det blir litt det samme som om folk ikke liker modifiseringer man har gjort selv, man har brukt tid og penger på det.

Men noe man har kjørt har man jo også likt så godt at man har betalt penger for det.

 

Poenget mitt er bare at man har forskjellig smak og liker forskjellige ting, og at det er unødvendig å gå krasst ut mot andre sin smak.

Selvfølgelig har man lov å til å komme med kritikk, men man trenger kanskje ikke å gå like hardt ut når det er negativ kritikk man kommer med.

 

Skjerpe meg nei? Jeg står for det jeg har sagt om dette og har min fulle rett til å mene det jeg gjør.

 

Jeg står også for det jeg har sakt og min mening er at den er stygg, denne meningen skal jeg få låv til å ha uansett hva andre mener! Grunnen til at jeg hyler og skriker har ingen ting med samtalen om bilen og gjøre, det har med at du fremstiller meg som noe annet enn det jeg er eller utgir meg for å være med å poste det du gjor. Men at du gjør dette om til noe personlige greier godtar jeg ikke, det får du stå for selv. Lyrix sitt utsagn her er ett godt eksempel på hvordan jeg behandles her uten innspill fra mod., så hvorfor skal ikke jeg kunne svare likens til andre?

Link to comment
Share on other sites

Jeg står også for det jeg har sakt og min mening er at den er stygg, denne meningen skal jeg få låv til å ha uansett hva andre mener! Grunnen til at jeg hyler og skriker har ingen ting med samtalen om bilen og gjøre, det har med at du fremstiller meg som noe annet enn det jeg er eller utgir meg for å være med å poste det du gjor. Men at du gjør dette om til noe personlige greier godtar jeg ikke, det får du stå for selv. Lyrix sitt utsagn her er ett godt eksempel på hvordan jeg behandles her uten innspill fra mod., så hvorfor skal ikke jeg kunne svare likens til andre?

 

Ja, det har du selvfølgelig lov til å syns. Men poenget mitt er at du også må akseptere at andre syns noe annet om den ;)

At jeg fremstiller deg som noe du ikke er? Hva mener du?

Jeg påpekte bare at det kanskje kunne være lurt å ikke angripe andre sin smak, uavhengig av hva du selv syns om noe.

Skjønner ikke helt hva du mener med å gjøre det om til personlige greier?

 

Skjønner at du kan like kommentaren til lyrix dårlig, når det har vært en del diskusjon om en kontroversiell mod. på din bil.

Men jeg fikk et inntrykk fra starten av at du gav blaffen i hva andre syns om prosjektene dine, og dette var en del av grunnen til at du gjorde en del spesielle ombygg?

Når man går sine egne veier er det jo å forvente å få en del kommentarer av det mindre hyggelige slaget?

Jeg skjønner dog at det kan bli slitende i lengden viss man velger å ta seg nær av dette.

 

 

For å tydeliggjøre hva jeg mente enda litt bedre så var det denne jeg kommenterte når det gjalt andre sin smak:

Ja-nei-den er vakker..steike ass.... Ser jo vilken smak du har..hehehe. ... jaggu trenger dem briller dem som synst den er fin. Den er så grusom at man kan ikke kalle den spesiell engang. :lol:

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

alle har forskjellig smak ja. Men eg må sei eg skjønner Skybert her da det knapt er ein dag uten att noen skal angripe han om volvofronten på sierraen... rekner med det var det skybert blei lei av i lengden... men er vel ikkje dette denne tråden handler om heller...

 

når det gjelder frosken så liker eg bila men lyktene er heilt forferdelige, litt bedre på stv for da slipper jo unna dei bak. blir det samme som impreza da den kom som frosk bilen er bra men dei lyktene trekker bilen langt ned...

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Men eg må sei eg skjønner Skybert her da det knapt er ein dag uten att noen skal angripe han om volvofronten på sierraen... rekner med det var det skybert blei lei av i lengden...

 

Ja, det er jeg enig i, unødvendig mye negativ kritikk. Nytenkende løsninger blir dessverre ikke alltid så godt mottatt :(

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Ja, det har du selvfølgelig lov til å syns. Men poenget mitt er at du også må akseptere at andre syns noe annet om den ;)

At jeg fremstiller deg som noe du ikke er? Hva mener du?

Jeg påpekte bare at det kanskje kunne være lurt å ikke angripe andre sin smak, uavhengig av hva du selv syns om noe.

Skjønner ikke helt hva du mener med å gjøre det om til personlige greier?

 

Skjønner at du kan like kommentaren til lyrix dårlig, når det har vært en del diskusjon om en kontroversiell mod. på din bil.

Men jeg fikk et inntrykk fra starten av at du gav blaffen i hva andre syns om prosjektene dine, og dette var en del av grunnen til at du gjorde en del spesielle ombygg?

Når man går sine egne veier er det jo å forvente å få en del kommentarer av det mindre hyggelige slaget?

Jeg skjønner dog at det kan bli slitende i lengden viss man velger å ta seg nær av dette.

 

 

For å tydeliggjøre hva jeg mente enda litt bedre så var det denne jeg kommenterte når det gjalt andre sin smak:

 

Det ser nok ut til at du kun forstår det du vill og liker selv..

 

Når du går inn i tråden og samler opp kommentarene mine angående en bil jeg mener det ikke finnes ord for hvor stygg JEG synst den er og putter på tekstene rundt slik du gjør,da er du personlig angående mine meninger, så prøver du også å fortelle at dette rettferdigjør at andre kommer med kommentarer i min gamle tråd som: eks. "alt jeg ser er en ødelakt sierra xr4i" osv.. Det er ikke gøy for meg heller å høre dette etter x antal timer og penger i prosjektet men jeg svelgte det. Og jeg bryr meg heller ikke om andres meninger om bilen/ prosjektet mitt, men som jeg har sakt tidligere så blir det gørr kjedelig å kommenter på forummet når man vet att det alltid kommer igjen og igjen og igjen som om noen tror dette plager meg...DET er det hele, ellers så har det aldri gjort meg noe å høre de negative meningene!

 

Hvordan skal jeg forvente slike kommentarer som jeg har fått om mitt prosjekt hele tiden frem til nå når jeg først poster slikt som disse meninger etter at trådene mine er avsluttet. Da er det vel opplakt at andre slengt litt med leppa før meg?

Link to comment
Share on other sites

Det ser nok ut til at du kun forstår det du vill og liker selv..

 

Når du går inn i tråden og samler opp kommentarene mine angående en bil jeg mener det ikke finnes ord for hvor stygg JEG synst den er og putter på tekstene rundt slik du gjør,da er du personlig angående mine meninger, så prøver du også å fortelle at dette rettferdigjør at andre kommer med kommentarer i min gamle tråd som: eks. "alt jeg ser er en ødelakt sierra xr4i" osv.. Det er ikke gøy for meg heller å høre dette etter x antal timer og penger i prosjektet men jeg svelgte det. Og jeg bryr meg heller ikke om andres meninger om bilen/ prosjektet mitt, men som jeg har sakt tidligere så blir det gørr kjedelig å kommenter på forummet når man vet att det alltid kommer igjen og igjen og igjen som om noen tror dette plager meg...DET er det hele, ellers så har det aldri gjort meg noe å høre de negative meningene!

 

Hvordan skal jeg forvente slike kommentarer som jeg har fått om mitt prosjekt hele tiden frem til nå når jeg først poster slikt som disse meninger etter at trådene mine er avsluttet. Da er det vel opplakt at andre slengt litt med leppa før meg?

 

Absolutt ikke.

 

Grunnen til at jeg gjorde det var bare for å tydeliggjøre at jeg syns kommentarer om andre sin smak er unødvendig.

Jeg har da absolutt ikke sagt at dette rettferdiggjør slike kommentarer om din bil! Hvordan i all verden kan du tolke det ut i fra det jeg har skrevet? Er helt enig med deg om at det har kommet unødvendig mye negativt til deg om den bilen, og jeg har kun kommet med positive tilbakemeldinger til deg ang. den bilen din. Så skjønner ikke helt hvordan du kan tolke det slik.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Absolutt ikke.

 

Grunnen til at jeg gjorde det var bare for å tydeliggjøre at jeg syns kommentarer om andre sin smak er unødvendig.

Jeg har da absolutt ikke sagt at dette rettferdiggjør slike kommentarer om din bil! Hvordan i all verden kan du tolke det ut i fra det jeg har skrevet? Er helt enig med deg om at det har kommet unødvendig mye negativt til deg om den bilen, og jeg har kun kommet med positive tilbakemeldinger til deg ang. den bilen din. Så skjønner ikke helt hvordan du kan tolke det slik.

ikke vanskelig.

Det er ingen forskjell på å si til bygger at en bilen er ødelakt når en har stått på å bygd denne enn å si at du har stygg smak til en som liker frosk. Så hvorfor var du ikke like aktiv når kommentarene fosset i tråden min som nå?

 

Edit: Og jeg vet at du var en av dem som var snill i kommentarene du ga :)

Edited by Skybert
Link to comment
Share on other sites

ikke vanskelig.

Det er ingen forskjell på å si til bygger at en bilen er ødelakt når en har stått på å bygd denne enn å si at du har stygg smak til en som liker frosk. Så hvorfor var du ikke like aktiv når kommentarene fosset i tråden min som nå?

 

Jeg har ikke mulighet til å få med meg alt som foregår her inne, så ser ikke hvordan du kan ta dette ut av sammenheng.

At siden jeg ikke sa noe i den situasjonen så har jeg automatisk sånn og sånn mening om saken.

Å få tredd meninger ned over hodet er ikke akkurat noe jeg liker.

At du er drittlei av å få negative tilbakemeldinger om bilen din forstår jeg godt, men sånn generelt sett så gir ikke det deg noe mer rett til å slenge dritt om hva andre syns. Du skjønner hva jeg mener med det sant?

 

Edit: Og jeg vet at du var en av dem som var snill i kommentarene du ga :)

 

Ja, jeg vet å sette pris på andre sitt arbeid og innsats, og syns den xr4i'en din var et friskt pust hva angår nytenkende løsninger og gjennomført arbeid.

Om jeg selv hadde valgt å gjøre ting på samme måten har egentlig ingenting med saken å gjøre, for det er ikke min bil :) Men all honnør til folk som tør å gjøre ting på sin måte, og det syns jeg bør gis cred for også.

Er av den oppfatningen at alle har lov til å ha sin mening om ting.

Men viss det kun går på negativ tilbakemelding, så bør man tenke seg om to ganger om det faktisk er vits i å ytre sin mening :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

 

At du er drittlei av å få negative tilbakemeldinger om bilen din forstår jeg godt, men sånn generelt sett så gir ikke det deg noe mer rett til å slenge dritt om hva andre syns. Du skjønner hva jeg mener med det sant?

 

 

Jeg skjønner hva du mener, men det er nettopp dette "du mener".

 

Du viser igjen og igjen her att du ikke forstår:

 

Jeg er ikke drittlei av å få negative tilbakemeldinger om mitt bygge, dem bryr jeg meg ikke om! Det jeg er drittlei av er å ikke kunne kommentere andre plasser uten at noen nevner fronten som her med lyrix som kun bruker det for å provosere.

 

Og jeg rettferdigjør ikke mine yttringer og meninger som du påstår "gir ikke det deg noe mer rett til å slenge dritt om hva andre syns." jeg bruker det mot deg og dine meninger om mine yttringer og meninger i denne diskusjonen.

 

Enig med twin turbo angående lyktene. Har sakt det lenger frem også,bygg om lykter og grill så blir den fin!

Edited by Skybert
Link to comment
Share on other sites

Det jeg er drittlei av er å ikke kunne kommentere andre plasser uten at noen nevner fronten som her med lyrix som kun bruker det for å provosere.

 

Og jeg rettferdigjør ikke mine yttringer og meninger som du påstår "gir ikke det deg noe mer rett til å slenge dritt om hva andre syns." jeg bruker det mot deg og dine meninger om mine yttringer og meninger i denne diskusjonen.

 

Ja, da forstår jeg godt. Slike kommentarer er unødvendige, og grenser til det barnslige.

Så får satse på at folk er litt mer voksne fremover..

 

Vi er nok ganske enige skal du se ;) Men skjønner at du er frustrert over situasjonen med kommentarer som lyrix kommer med,

og det gjerne ikke er like lett å holde roen når det blir diskusjon rundt dette.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Til dem som fulgte tråden så er gamle fronten fjernet, ikke fordi jeg ikke likte den selv men fordi jeg ikke fikk de nye lyktene til å passe skikkelig inn. Mulig jeg åpner en ny tråd om fase2 slik som planen var tidligere, dvs fra motorbygge og ny front + div. annen mod. Tankene er en kryssning mellom mk1 og 2 front og masse små justeringer.

 

20120409_134721.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...