mr_scorpio Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Grom Capri ! 1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w 1977 Ford Granada 2,3L Automatic 1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD 1998 Ford Explorer 4,0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Gratulerer!! Sjefs Capri! :ph34r: The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Hehe, så bildet på capriklubb siden på facebook på tidlig idag, stod den var på vei til norge, så var ikke store vanskeligheter med å tippe når du kom med ditt bilde Nå skal det sies at jeg tippe deg med en gang jeg så bildet på capri siden, det var endel før du kom med hintet ditt Nydelig vogn da Nå får du bare se å prøve å holde på den Kunne vel vært andre enn meg vel?? Gratulerer! Planer med den fremover? Ser noen klager på bilbytting her , men det må være morro å kunne prøve forskjellige grombiler etter som man har lyst. De som kjøper bilene av deg vil jeg tro er glad for at du har litt gjennomtrekk i bilparken, for det har jammen meg blitt foredlet diverse i fra denne kanten! Takk! ja det er en del planer, skal holde den orginal men oppgradert.. Blir nok hellakkering til vinteren tror jeg.. Hehe jeg har så siden jeg var 13år kjøpt og byttet biler ofte.. Når jeg var 18 hadde jeg hatt 7 biler, en cosworth og et par tre caprier..Men takk Kjetil for artige ord, har enda tilgode å få negative tilbakemeldinger etter bilsalg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Dette her er tragisk nok det sikreste vårtegnet her jeg bor. '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Olav Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Au da! Enda god det ikke var en sierra dem taket med. Da hadde det ikke sett så fint ut.. Hvordan gikk det med de som var i bilen? 88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br /> 92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br /> Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansien Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Han som kjørte kom vel relativt greit i fra det og ble vel bare sendt til legevakta for en sjekk. Hun som satt på ble sendt med luftambulansen til Ullevål. Hun skal være være glad for at hun ikke var store jenta: '09 Ford Ranger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra_2.9 Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Vaska bimmern skikkelig for første gang etter den akkurat kom ut av vinterdvalen Skal få på coilovere, Futura felga og en GT spoiler etter hvert, så blir det bra '93 Escort CosworthX - '93 ///M3- '92 Ford Sierra CLXX - '89 Sierra CosworthMine bilder:www.facebook.com/hmfotografi - Lik gjerne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Ser veldig bra ut, Henrik Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Veldig pent Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 6graders med foringer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 6graders med foringer? SCS 6 graders ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Det tok jammen sin tid Jan!! Pent Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Det tok jammen sin tid Jan!! Pent Ting tar tid, hehe, stresser ikke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 (edited) ja, var det jeg mente å huske at du hadde en slik liggende..detta var jaggu på tide mulig det er bilde, men gjør dem ingenting med ytere festet på armen? vil vel bli mye brytninger der da om festene ikke står på linje? Edited April 20, 2013 by k3nn37 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 ja, var det jeg mente å huske at du hadde en slik liggende..detta var jaggu på tide mulig det er bilde, men gjør dem ingenting med ytere festet på armen? vil vel bli mye brytninger der da om festene ikke står på linje?Det andre bildet er fra 2010 når jeg kjøpte den... Ytterste festet er vel orginalt, med orginal foring. Blir vel ikke noe mer brytning enn orginalt, skal jo ikke fjære sideveis? Ytterforingen skled rett ned i festet på traversen etter jeg hadde fått på indre først, så kan ikke være noe drastisk forandring sånn sett. Satser på at Harvey Gibbs og Ahmed Bayjoo kan sakene Står mye nyttig her:http://www.randbmotorsport.co.uk/shop/Mike_Tech/Part_4_-_Suspension.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 @ JHS PENT! Har du fått montert, merket du noen forbedring? Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 @ JHS PENT! Har du fått montert, merket du noen forbedring?Bildet tok jeg i stad, så er ikke lengre enn du ser på bildet. Har byttet til H&R monotube også. Og monterte justerbare bærearmer foran i fjor, så må ha 4 hjulskontroll før det blir noe orden på ting... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Min blir testet på acr Ron så du kan få en dom da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 (edited) Min blir testet på acr Ron så du kan få en dom da Kjempe, har lyst på som dere forstår, men da det ikke er gratis vil jeg gjerne høre om det merkes forbedring når vi vanlige dødlige sitter bak ratte Edited April 20, 2013 by Ron Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Skal være noe av det bedre man gjør med en cosworth. Vil påstå det ikke er vanskelig å lage selv hvis man kan sveise skikkelig. Har faktisk noe deler liggende for å lage sånt selv.. dreide hylser og bolter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
escortmk1 Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hei var og fikk redet denne i dag den var unormalt hel og fin er en 1983mod og jeg tok en tlf til biltilsynet i går ang denne og spurte om og bygge den om til cosworth og fikk beskjed at det ikke var noe problem bare og komme men ta med papirer på delene ble helt satt ut er ikke vant til at det er så enkelt hadde et helvete sist jeg skulle godkjenne en vingebil ombygging fikk med meg en del vingebil deler og så jeg er stålende fornøyd mvhHans Ole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smistad Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 litt bilder av en "halvferdig bil" Busskort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
r2d2 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 (edited) Det andre bildet er fra 2010 når jeg kjøpte den... Ytterste festet er vel orginalt, med orginal foring. Blir vel ikke noe mer brytning enn orginalt, skal jo ikke fjære sideveis? Ytterforingen skled rett ned i festet på traversen etter jeg hadde fått på indre først, så kan ikke være noe drastisk forandring sånn sett. Satser på at Harvey Gibbs og Ahmed Bayjoo kan sakene Står mye nyttig her:http://www.randbmotorsport.co.uk/shop/Mike_Tech/Part_4_-_Suspension.pdf Orginal Cosworth foring regner jeg med? har du erfaring med disse repro Cosworth GGR foringene?blir stas med denne bakstillinga dær reint og pent som vanlig Edited April 26, 2013 by r2d2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now