Jump to content

Min bil..


D.Toft

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

i mørket med lys på

kor du har gjømt blinklyset då?

 

tøff bil du hadde, det det er nesten litt synd og sei det... men denne bilen her er den første eg har sett med combat styling som faktisk var litt småfin ! :)

har borret inn en xtra pæreholder, så blinklyset virker som d skal. pæren i blinklyset er av samme type som står i siden.. takker for det. B)

Link to comment
Share on other sites

bilen går no i søgne, utenfor kristiansand. gikk helt greit med nos, bare du kjører forsvarlig. røk 2 motorer før eg solgte bilen. 1. gikk t h------ i fløyfjellstunnellen i bergen, knappen inne gjennom 80% av tunellen (50 hk)

byttet motor, kjøpte 100 hk dyser og røk den i måløy, turtallssperre og nos hører ikke sammen.. :P

Link to comment
Share on other sites

Hvor høy fart kom du opp i da før det smalt?

smalt og smalt. hadde vel 200.. litt usikker, ser ikke på nålen i høy fart, eller ser ikke generelt på nålen B) kom masse rare lyder fremme i der.. pytt sann, ohc motorer vokser på trær

Link to comment
Share on other sites

ååååå DÆVEN! d var en rimeli gjennom ført bil da :D

Sier som en til lengre opp hær, første sierra`n me combat kit som d så virkelig tøfft ut..

combat kit`ene har en tendens til å få bilen til å se ut som en japse wannabe, men her ahr du klart å beholde "siræva" stilen..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...