Jump to content

Rykte om at UP skal kjøre FRS i sommer?


and

Recommended Posts

Når det gjelder politibiler og da spessielt trimma politibiler har jeg hørt så mye bull med fantasilioner ekstratrimhk opp gjennom årene at det skal noe til å tro på.

Men hva er dette? Er det noen i UP som har fått sett på 2fast2fourios del2, og fått det for seg at man skal gå undercover mot det "harkokte" bilmiljøet?

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?p=330700#p330700

 

Frister litt å kjøpe inn en FRS som manuellgira søndagsbil etter å ha lest det innlegget.

Hmm har jeg ikke også en penskjorte i farge blå i klesskapet? Kan jo effektivt få ryddet venstrefeltet for 200sxsinker med en lett vipp på lyshendelen. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest ProBoTecH

Her i det kalde nor kjører up mye skikkelige biler.. For litt siden her på finnsnes kjørte de Audi Biturbo var det vel.. Og på ny veiene inn mot tromsø går/gikk det enn Sølv farget Subaru impresa WRX med Sport stoler og gode ting.. Så fort gjort å bli lurt :(

Link to comment
Share on other sites

sist jeg ble stoppet var det av en helt ny audi s6 stv, sota ruter og store felger. pen bil, men desværre.. up

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...