Jump to content

Framskjermer h & v ø.k Sierra 86mod


Miguel_

Recommended Posts

www.veng.no

 

 

Veng får ikkje tak i lenger å heller ikkje ford..

 

Skaffet akkurat en ny til en kunde med ford,men den var en forhandler i finsnes som hadde på lager å måtte sendes derifra...

 

Var utgådd med ford for lenge siden å var kun mulig å finne om noen forhandlere hadde dette på lager...

 

Så lykke til..

Link to comment
Share on other sites

Veng får ikkje tak i lenger å heller ikkje ford..

 

Skaffet akkurat en ny til en kunde med ford,men den var en forhandler i finsnes som hadde på lager å måtte sendes derifra...

 

Var utgådd med ford for lenge siden å var kun mulig å finne om noen forhandlere hadde dette på lager...

 

Så lykke til..

 

Hmm, de har jo skjermer liggende på nettsiden?? De har jo til og med skjermer til Esc Mk2.... Så det går jo an å ta en tlf hvertfall ;)

Link to comment
Share on other sites

Om du får tak i en veng skjerm, så vær så snill å del erfaringene dine med oss om passform og slikt. Har nemlig hørt litt av hvert desverre.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Passform kan være så som så har jeg hørt også Hehe

Men bytta begge skjermene på gamle sierraen min en gang og da passa begge helt perfekt dette var en 86 modell 3dørs. Bytta og så høgre fremskjerm på Sedan en gang og da måtte det splittes og fikses litt på hjørnet opp mot front ruta:/

Men får du en skjerm som virkelig ikke passer så skal det jo bare være og bytt den i en ny en. Har f.eks bytta på en Opel omega en gang og da måtte jeg få to nye skjermer får det ble noe orden på det...

Edited by _ford
Link to comment
Share on other sites

Ja, har også sjekket med Veng og Klokkerholm. Dette er deler som ikke lenger er i produksjon. Heller ikke igjenom Hellanor hvor jeg jobbet var dette muligt å få tak på..

Såå, ingen som har noen liggende ?!

 

Mikael

Sierra 2.0iS

Link to comment
Share on other sites

Ja, har også sjekket med Veng og Klokkerholm. Dette er deler som ikke lenger er i produksjon. Heller ikke igjenom Hellanor hvor jeg jobbet var dette muligt å få tak på..

Såå, ingen som har noen liggende ?!

 

Mikael

 

Har du prøvd mekonomen? er da ikke lenge siden kamerat av meg bytta på en sierra mk1. kjøpte på mekonomen på hamar.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg også snakket med Mekonomen og Meca og heller ikke di har eller får tak i skjermer. Noen som veit om noen utenforlanske sider eller eventuelt noen som kan lage skjermer i karbon eller noe slikt ?

 

Litt O.T angående det, vil biltilsynet si noe på hvis jeg hadde hatt karbon eller glassfiberskjermer på bilen ?

 

All hjelp mottas med et smil..

 

Mikael

Sierra 2.0iS

Link to comment
Share on other sites

Kan jo evt sjekke litt i usa da.. Er samme skjermene på en bil dem har der borte som heter mercur xr4ti. I praksis en xr4i med 2,3 liter 4syl turbomotor.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner det og ligne noe. Amerikanerene er ennå på fax stadiet. Og ringe å preke amrikansk er ikke min sterkeste side.

Men har nå sendt noe som lignet en bestilling til Hadrians. Så får se hvordan dette ender..:)

Takker så meget..

Sierra 2.0iS

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal også ha en skjerm, og et par kompiser skal ha hver sin hvertfall. Her kunne vi fått en god pris, og spart litt frakt kansje...

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Javisst, men gruppekjøp er ikke noe jeg har veldig lyst å ta annsvar får ? Men d hadde vert fint å kjøpt i sammen, å det må da være noen andre så også trenger skjermer siden dette vistnok er kul umuli å skaffe i noreg.

 

Noen som er keen på å dra igang et gruppekjøp? Blir jo til Sierra mk1 i hovedsak da mk2 skjermer finnes her til lands..

Sierra 2.0iS

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da har jeg bestillt og motatt høgre og venstre frammskjerm i fra Hadrians så takk til 'Bard' for tipset.

Kan og formiddle at di hadde veldig, veldig god service og Cheryl som var på mail hos dem ordnet alt med frakt og slikt.

Bestilte på torsdag sist uke så kom dem idag..

Til sammen så kom skjermene på 2700 for begge med frakt levert på døra. Og passformen var upåklagelig.

 

 

Mvh

 

Mikael

Sierra 2.0iS

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...