Jump to content

2,9 v6 fra scorpio selges


tomnsr

Recommended Posts

Hei selger en 2,9 v6 med 5 trins T-9 kasse. Har også ledningsnett osv til denne. mulig det mangler noen smådeler for å få den komplett, men såsi alt er der.

 

Befinner seg i Trondheim.

 

 

Pris antydning 1000,- MÅ hentes.

Link to comment
Share on other sites

Passer denna girkassa også på 2.8 motor?

i så tilfelle, hvor mye skal du evnt ha for bare girkassa?

 

 

passer på 2,8 motoren ja

 

men det jeg lurer på sorry for off topic men er utvekslinga forskjellig fra 2,0l t9kassene er det ikke bare cluch hus som er forskjellig??

Link to comment
Share on other sites

passer på 2,8 motoren ja

 

men det jeg lurer på sorry for off topic men er utvekslinga forskjellig fra 2,0l t9kassene er det ikke bare cluch hus som er forskjellig??

 

 

inngående aksling i v6 kassa er lengre. Samma splines. Utveksling aner jeg ikke, men ville tro at det er samme og at forskjellen ligger i bakdiff utvekslinga.

 

 

selger desverre ikke kassa løst, da brenner jeg inne med motoren, hensikten med salget var og rydde og da må jeg bli kvitt alt som hører til denne.

Link to comment
Share on other sites

Passer denna girkassa også på 2.8 motor?

i så tilfelle, hvor mye skal du evnt ha for bare girkassa?

 

Dette er samme girkassa som 2,8 kom originalt med, bare at benevnelsen da er mere vanlig type N. Men altså i praksis samme kassa.

 

Spm. om utveksling: Nyere T9 kasse til 2,8/2,9 som her, har litt lavere utveksling på første, andre og tredjegir. Fjerdegir er likt, og femtegiret har litt høyere utveksling. Altså i forhold til 2,0 T9 kasser.

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

passer på 2,8 motoren ja

 

men det jeg lurer på sorry for off topic men er utvekslinga forskjellig fra 2,0l t9kassene er det ikke bare cluch hus som er forskjellig??

 

 

er forskjellig lengde på akslen inngående aksel til motoren også... men jeg kjørte 2.0l t9 på 2.9i 24 v og det funka fint... røyk ei kasse i året... og det er ikke så galt siden jeg kjører som jeg kjører

TEAM 24V

 

Enn så lenge Opel Astra 1.6 bruksbil

BMW E30 bane bil (usikkert om det blir bmw 6er eller ford 6er i den)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...