Jump to content

Meg 1 - Tyv 0 !


86cosworth

Recommended Posts

Godt gjort! :D

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Det som er trist er at han karen der kommer til å stjele en annen bil i nsete uke. 99% sikkert.

 

Han kommer ikke til å bli straffet for dette pga. beviser.

 

Bra det ordnet seg for deg.

Har tatt en på fersken som skulle stjele min bil og. Og den erfaringen med norske retsvesen og "kjenning av politiet" så blir det ikke noen anmelese av saken neste gang, hvis lignende skal skje med meg igjen.

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Var du seriøst ikke nok blodtørstig etter det der?? skjønner at du var glad bilen kom til rette,men tror det hadde gått rundt for meg i det øyeblikket eg hadde klart å stoppe jævelen

 

hehe, tro meg, jeg satt å plana hvor stygg han skulle se ut om jeg fikk tak i han, men plutselig så var han der å da gikk det nok desverre rundt for meg.. husker ikke så mye av hele seansen faktisk..

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke engang nøla med å gjort som du har gjort, har selv tatt imot tyver sjøl, og i slike tilfeller legger jeg igjen vettet mitt i fryseren..

Jeg eier ihvertfall null respekt for de som ikke greier å la andres ting være i fred!

Faens klåfingra idioter, kan vel skaffe seg en jobb som andre, og skaffe seg materielle ting den veien!

Link to comment
Share on other sites

 

that's my piont ;)

 

 

 

Og idag er jeg glad jeg fikk blackout og ikke gjorde han mer enn og slenge han ut av bilen, for da hadde jo jeg sitti like lenge i avhør som han, og jeg hadde vel endt opp og betale han i stede for det motsatte...

Edited by 86cosworth

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Det er alltid masse snakk i ettertid, om hva man kunne gjort, og skulle gjort etc.

 

"det var sprekk i ic, derfor kjørte jeg ikke fra deg"

 

"neste gang da!!!"

 

Spar meg, og bruk kreftene til munnbruken deres til noe annet.

Tomme tønner romler mest og hadde det vært krutt i alle som snakker, så hadde det faktisk skjedd noe engang.

 

Det gjør det aldri.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Det er alltid masse snakk i ettertid, om hva man kunne gjort, og skulle gjort etc.

 

"det var sprekk i ic, derfor kjørte jeg ikke fra deg"

 

"neste gang da!!!"

 

Spar meg, og bruk kreftene til munnbruken deres til noe annet.

Tomme tønner romler mest og hadde det vært krutt i alle som snakker, så hadde det faktisk skjedd noe engang.

 

Det gjør det aldri.

 

Og hvis det skjer, eller har skjedd, så sier ikke folk det her, da kan du garantere at du selv sitter igjen med svarte-Per.

Aldri noe god ide å skryte av slik offentlig.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...