Jump to content

Treff lørdagen den 14 mai i Narvik.


Trones...

Recommended Posts

IT`S TIME TO START YOUR ENGINE….

 

Endelig er sesongen i gang..

USCC Narvik som har dette, og jeg med fcn er innvitert ditt.

Lørdag (14 mai) braker det løs med ”Test and Tune” i Narvik.

 

Vi slipper inn på flyplassen kl 12.00 Satser på og være i gang med kjøring før kl 14.00 og kjører kontinuerlig frem til ca kl 18.00

Jeg vil komme til Narvik ca 10.00 og skal skal ha den tekniske kontrollen på bilene før de slipper ut på flystripa.

Her blir det proff opplegg med start lys og tid taking og man vil få utskrift av alt for vær runde man kjører :)

 

Priser:

· Løps avgift (start avgift test and tune) 600,- kr.

· Alle beløpene må betales kontant.

Erog det koster 600,- for fører og bil men bilen skal være registrert og ha gyldige oblater (HUSK HJELM!!! )

 

Bindene påmelding senest kl 15.45 fredag den 13 mai.

Pm meg med info om navn og biltype. evt- legg det her i tråden :)

Beklager noe kort varsel, men fikk det ikke avklart før nå at jeg fikk ha med mine fcn venner ditt :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

**** da, synd jeg ikke har skilter på bilen før 24 mai da <_<

 

Ja det var det, men du kan jo stille opp med en annen bil da.. selv en Lada :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Ikke helt klar med cosworthen enda, så kanskje jeg skal rydde ut av bruksbilen :D

Nei, blir antakelig å pleie bilen i helga, men kanskje man tar en tur for å se på :)

Edited by Truckdriver
Skriveleif

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Du får prøve deg mot Cato da Trones. Han skal dit. :twisted:

 

Har nok prøvd meg 2 ganger mot han før.. kjørte på bedre tid en han begge gangene ;)

 

Ikke helt klar med cosworthen enda, så kanskje jeg skal rydde ut av bruksbilen :D

Nei, blir antakelig å pleie bilen i helga, men kanskje man tar en tur for å se på :)

 

 

tull å tøys.. har du 4 hjul å en motor, så klart at du kjører også da når du først ha kjørt så mange mil :D Ta bilen til bror din.. er jo en sikkelig VOKSEN ford :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Ja da var dagen unnagjort..

Var vel den eneste som var der fra klubben :closedeyes: jaja.. Så en blå RS focus nytypen sto parket utenfor porten til flyplassen med prøveskilt og svart wrc vinge.. Var meget pen bil.. noen her som eier??

 

Ellers så var dette en meget artig dag med mye svidd gummi og et par bilen som gikk til ........ Skal se om jeg får tak i bilder av en av bilene som knekte mellomakslingen sin..

Der fikk man virkelig se hva som kan gå galt når man har mye motor og den ryker! Den bilen ble fri for girkasse og bak diff + store hull innvendig i bilen for at mellomakslingen knektes. Gikk heldigvis bra med sjaføren denne gangen :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Den focusen tilhører Ford Narvik, tror det er en demobil, ligger til salgs for 800k :blink:

Åssen bil fikk herpa mellomakslingen?

 

Gule Ford mustange fra kjøpsvik som fikk gjennomgå. + så var det en tromsø bil den gikk på med ingen skader utenom akslingen..

 

Hvilke tider fikk du Trones?

 

Ikke noe å fortelle for å si det sån.. gikk mye dårligere en i fjord :(

Men når man kjører med billige kina dekk så er det ikke å vente at man spant de 201 meterene.. Var så desperat at jeg til og med startet i 2 og 3 giret for å prøve å få feste..

Så vil man ha seg billige driftedekk så kjøp sonny dekk produsert i kina.. eneste jeg kan tenke meg de duger til <_<

 

Er fortvilt på jakt etter drag slicks så jeg ikke går glipp av starten på sesongen i Tromsø neste helg.. Så noen som har helst i 18" så rop ut!!!!!!!!! men andre dekk dim. kan være aktuellt også i nøden..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...