Jump to content

Justerbare casterstag og bærearmer- Ulyd


roadrunner

Recommended Posts

Har på min Cosworth denne typen Burton oppheng. Det oppstår stadig nye stygge lyder i forstillinga... Og bolten som fester casterstaget fast i bærearmen knakk ved et tilfelle av når jeg skulle kjøre bilen ut av garasjen... Bærekulene blei utlitte på to år med lite bruk. Har skifta bærearmer igjen. Har ulyder som oppstod først ved bremsing etter rygging. Det smeller nå ved kjøring i sving og innbremsing. Vurderer gruppe a oppheng isteden...

Link to comment
Share on other sites

Har på min Cosworth denne typen Burton oppheng. Det oppstår stadig nye stygge lyder i forstillinga... Og bolten som fester casterstaget fast i bærearmen knakk ved et tilfelle av når jeg skulle kjøre bilen ut av garasjen... Bærekulene blei utlitte på to år med lite bruk. Har skifta bærearmer igjen. Har ulyder som oppstod først ved bremsing etter rygging. Det smeller nå ved kjøring i sving og innbremsing. Vurderer gruppe a oppheng isteden...

Man må regne med at det blir både ulyd og hyppig bytte av deler når man "oppgraderer" med racerbilutstyr, dette er ikke utstyr beregna for gatebruk med lang levetid.

Link to comment
Share on other sites

det er jo en grund til at der er foringer der org, nemelig for å spre belastningene i hele fortillingen.. synes dog det er skuffene at de blir dårlig etter så lite kjøring som det høres ut som du har gjort..

 

 

er foresten forferdelig skuffende at burton ikke lager armer med utskiftbar kule..

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...