Jump to content

Deflex


Count

Recommended Posts

I forbindelse med LANGtidsprosjektet mitt plukket jeg av ALLE gummiforingene på Scorpioen min og sendte de til Deflex i England for å få de laget i Polyurethan. Dette er nå litt over ett år siden, og jeg sitter fortsatt uten foringer av noe som helst slag.....

Jeg har hele tiden hatt mer eller mindre kontakt med selskapet, men i mars ble det plutselig stille, og jeg har tilgode å gjenopprette kontakt.

 

1. Ligg LANGT unna dette selskapet, komplett useriøst. Punktum.

 

2. Som noen kanskje har fått med seg er jobber jeg i utlandet og det er forholdsvis langt hjem til prosjektet i garasjen. Jeg trenger med andre ord hjelp av en av dere. Siden jeg sendte ALLE foringene til armhuleslikkerne i england har jeg ikke lenger noe å sende til andre, seriøse selskaper.

Hvis en av dere har et (froske)scorpio-lik stående, kjenner noen som har det, eller vet om ett på et huggeri en plass hvor det bare samler støv, OG kunne tatt dere bryet med å demontere disse venter det bøtter med takknemlighet og en liten slant penger.

Foringene jeg snakker om er:

fremre og bakre bærearm foran og bak (mistenker at de bakre er like på gamlescorpioen)

stabstagforinger

støtdempertopper

Traversforingene bak

fjørtopper bak

diffopphengforingen

de små foringene mellom diffen og traversen

mellomakselsmultringen

opphenget til mellomakselen.

 

Kommer ikke på flere i farten, da det er ganske lenge siden jeg demonterte og sendte disse.

Hvilken stand disse er i er veldig likegyldig, så lenge de ikke er komplett deformerte.

 

Jeg er sjelden inne her, så svar på epost (faukstad@gmail.com) er å foretrekke.

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

passer ikke foringer(til bakstillingen) fra sierra cosworth? og diff-feste?

 

Foran blir nok verre med.

 

jeg har en froske scorpio delebil, men jeg har ikke tid til å drive å hugge den nå.

 

Jeg tror foringene til bærearmene passer, men det er alt.. Resten er komplett annerledes desverre..

Jeg har på ingen måte noe bråhast, som sagt er jeg i mexico om dagen, og kommer nok til å være her en god stund til.

I løpet av vinteren..?

Hvilken frosk er det forresten? Kunne vært interessert i diffen også om du skal selge den. Trenger 4.1 eller 4.27 utveksling..

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Bak diffen skal jeg beholde selv. er en av få ting jeg skal beholde fra denne frosken. men Hårball/Henrik i trondheim trur jeg har en 4,27 diff. send han en pm eller noe.

 

passer ikke dem store foringene i traversen fra sierra cosworth heller?

 

Løpet av vinter trur jeg det muligheter.

 

skal beholde komplett bakstilling, men har tenkt å ha stål/alu-foringer(Noe du kan lage for meg?) i traversen og uni-bolts i bærearmene.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...