Jump to content

Valdres Motorfestival 2012


Sonnir

Recommended Posts

Valdres Motorfestival er et nystartet arrangement for alle som er glad i motor. Vi diskriminerer ingen, hverken merker, aldre eller nasjonaliteter. To, fire, seks eller flere hjul? Alle er velkomne! Har du ikke en gang hjul? Kanskje belter og meier? Eller bare dine egne bein? Ta turen! Treffet er egentlig en flere år gammel tradisjon som ble startet opp av Opel-entusiaster, men vi ønsker å samle alle merker for å skape et samhold i bilmiljøet både i Valdres og i resten av landet. Alle er som sagt velkomne. Valdres Motorfestival ble arrangert første gang i 2011 og det ble så godt mottatt at vi kommer til å videreutvikle dette i år til å bli enda større og enda morsommere!

 

Fokuset her er på det sosiale og vi ønsker å få med både lokale og landsomfattende firmaer med samme interesse til å delta med stands. Har du lyst å komme? Ta kontakt.

 

Lørdagen vil bestå av bremsing og utstilling hos Protrim og på kvelden blir det fest på Gjestegården på Fagernes. Festene på gjestegården pleier som regel å holde høy partyfaktor og vi anbefaler alle å ta turen!

 

Fredag:

 

20:00 Oppmøte på Fagernes, på parkeringen mellom Shell og hotellet

 

22:00 Cruising i vakre varierte Valdres

 

Lørdag:

 

10:00 Vi åpner portene hos Protrim (ca 20km nord for Fagernes i retning Beitostølen på RV51, det blir skiltet)

 

11-17 Bremsing og utstilling. Aktiviteter, konkurranser og stands fra lokale bedrifter. Musikk, mat, brus og kaffe.

 

17:00 Premieutdeling

 

22:00 Vi møtes på Gjestegården på Fagernes for sosialt samvær!

 

 

Priser:

100kr for å komme inn med bil, 500 for å måle effekt.

Publikum kommer inn gratis!

 

Det vil bli førstemann til mølla for å måle effekt!

 

Følg med på vårt arrangement på Facebook for oppdatert informasjon eller send oss en epost på valdresmotorfestival@gmail.com hvis du har spørsmål.

 

Ønsker du å profilere din bedrift på festivalen? Ta kontakt!

 

Vi kan kontaktes på valdresmotorfestival@gmail.com !

Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITION

Skoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)

Volvo 240 - Bilcrossbil

 

Mitt Prosjekt

Min salgstråd

Link to comment
Share on other sites

Ikke umulig at jeg tar turen, har planer om å få med meg flest mulig arrangementer som ligger ca. 2timer herfra.

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...