Jump to content

Bytte ut original oval 6000CD spilleri Focus 2008


trackop

Recommended Posts

Hei!

 

Har ikke klart å få svar på alle mine spørsmål fra forhandler eller internett, så jeg prøver her.

 

Spilleren er altså en oval Ford 6000CD m/AUX-knapp, men ingen AUX-inngang noe sted. Ønsker mulighet for USB, AUX og Bluetooth og har mistanke om at det kanksje vil være billigere/enklere å kjøpe en ny spiller enn å kjøpe mange adaptere ol.l. til originalspilleren.

 

Mine spørsmål:

- Hvordan tas spilleren ut?

- Vil bytte av spilleren ha negative konsekvenser når det gjelder fjernstyring via ratthendel og bruk av dieselvarmeren? (Tar systemet for dieselvarmer tid og dato fra spiller?)

- Har noen et bilde eller link til bilde av baksiden til spilleren?

 

- Har noen et anbefalt oppsett for å opprettholde alle funksjoner, med en ny spiller? Evt. med original spiller=

 

På forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Har ikke klart å få svar på alle mine spørsmål fra forhandler eller internett, så jeg prøver her.

 

Spilleren er altså en oval Ford 6000CD m/AUX-knapp, men ingen AUX-inngang noe sted. Ønsker mulighet for USB, AUX og Bluetooth og har mistanke om at det kanksje vil være billigere/enklere å kjøpe en ny spiller enn å kjøpe mange adaptere ol.l. til originalspilleren.

 

Mine spørsmål:

- Hvordan tas spilleren ut?

- Vil bytte av spilleren ha negative konsekvenser når det gjelder fjernstyring via ratthendel og bruk av dieselvarmeren? (Tar systemet for dieselvarmer tid og dato fra spiller?)

- Har noen et bilde eller link til bilde av baksiden til spilleren?

 

- Har noen et anbefalt oppsett for å opprettholde alle funksjoner, med en ny spiller? Evt. med original spiller=

 

På forhånd takk!

 

 

 

på min 2005 focus sitter aux inngangen i hanskerommet i ett "innhul" på høyresiden i toppen av hanskerommet om du skjkønner, mulig det er der på din også?

På bilradiospes.no får du både overganger, "adapter" som loddes med aux,phono og remote om du skal ha forsterker også,eller så kjøper du en 1 eller 2 din spiller og ramme til det som koster ca 500kr på bilradiospes da jeg ringte de:)

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...