Jump to content

Gamle felger


Recommended Posts

Heisann =) Noen her som har noen formening om hva de felgene her heter? Har ikke sett lignende før. På forhånd takk.

 

Rune

 

30042012398.jpg

30042012399.jpg

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Etter mi meining er dette Appliance hjul. Dette var ein stor felg produsent på 80 tallet. Navnet på akkurat denne Appliance modellen, er som det heilt rett blir påstått her, Turbo.

 

Link til bilde her; http://h-body.org/dave/Building%20the%20SFI%20Vega_files/image047.jpg

 

Feite hjul på gammel Ford, som feks. Taunus . Så jammen litt tøft ut på Sierra også...

Link to comment
Share on other sites

her er ein camaro med dei western turbine som eg er meir eller mindre sikker på att det er!!! vis du ser på korleis eiker og senter ser ut så minner dette om dei

 

http://www.rodandpiston.com/forum/viewtopic.php?t=9969&p=76290

 

Her er da berre å eta drit og innrømma at eg tar feil så det holder. JA du har heilt rett ang. eiker og senter på felg. + at "dine" og felger i tråden har 15 eiker, mens Appliane har 13..

 

Dette er nok ikkje Appliance nei. Tok feil. SORRY.

Link to comment
Share on other sites

hehe. er jo selfølgelig ikkje heilt 100% att eg har rett heller da det er mye forskjellige når det kommer tilbake på dei gamle felgmønstra... virker som det er mange forskjellige navn og modeller som går igjen, men utifra det eg kunne finne ut nå så var det desse western eg fant ut att dei minna om. er ikkje hver dag vi ser sånne lenger så er moro å se att noen fortsatt eksisterer...

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Takker for mange tilbakemeldinger :) Twin turbo du har jammen rett, tøft :) Kult å vite hva de heter. Felgene er tøffe på sierra ja, men har vurdert å heve dem på 82 taunusen eller 72 MK2 stasjonsvogna. Noen innspill? =)

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Må bare få dratt de a sierran, satt å fila opp hulla bittelitt for å få de til å passe, presspassning :P Har også 8x13 "rustspoke", prøve dem på taunus kanskje :P

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...