Jump to content

Vårtreff ACR 2012


Trones...

Recommended Posts

Jeg har laget en egen tråd vi kan samle bilde og film i :)

Jeg fikk desverre ikke med meg fredagen pga sykdom :(

 

FunkyHunk og Dumpvalve, jeg flyttet bildene deres over til den tråden :)

 

Jeg må også si at det var svært hyggelig at du kom oppover Jostein. Og gratulerer med 3. plass, selv om vi håpet på 1. plass :) Håper du fikk ei flott helg til tross for at du ikke fikk kjørt så mye på bana.

Hvordan ble filmene, vist du ahr fått sett på de?

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ekstra STOR takk til Jostein som kjørte så lang for og stille ut bilen i standen, og ikke minst for all hjelpen jeg fikk av han gjennom hele helgen i standen :)

Gleder meg til neste vår treff sammen med deg Jostein :) (håper at du kan skrive noen ord om treffet og banen, så at det kansje kommer flere sørfra til neste år ditt )

 

Må i samme slengen få gratulere han med 3 plass og pokal i kategorien : Beste europeiske bil. :D

Vart nesten premie også på han for: lengste kjørte til treffet også :) Ble slått av en fra Finnmarken med noen få mil :P

 

Treffet var absolutt verdt kjøreturen..:) Kommer garantert tilbake... Ang standen, bare hyggelig å kunne hjelpe..

Skal nok se om jeg får oppe en liten tråd med litt skriv, bilder og film..

 

Jeg må også si at det var svært hyggelig at du kom oppover Jostein. Og gratulerer med 3. plass, selv om vi håpet på 1. plass :) Håper du fikk ei flott helg til tross for at du ikke fikk kjørt så mye på bana.

Hvordan ble filmene, vist du ahr fått sett på de?

 

Takk takk.:) Hadde ei knall helg, som nevnt før, takk for lånet av bilen.;)

Har ikke rukket å sett så mye på filmene, det ble en 30min film fra det bakre kameraet, mens det fremre kameraet var desverre fullt akkurat før du kjørte ut på banen. (min feil som ikke var oppdatert på hvor fullt minnekortet var) Men skal uansett få se om jeg får lastet opp litt film..

 

Til dere andre fra klubben, moro å hilse på igjen.:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...