Jump to content

Bremestreff


Stian MH

Recommended Posts

God Morgen godtfolk..

 

Da har jeg vært i kontakt med KRB vedr. bremsetreff som har vært et stort ønske her.

 

Da har jeg satt av Lørdag 25 August hos KRB!

Jeg har blitt informert av Kai Roger at han vil ha muligheten til å ta 10-15 biler med og uten 4WD, og 15+ med bare 2WD.

 

Prisene jeg har fått oppgitt er 1000 kr pr bil. Vi har bestemt at vi vil dekke 50% av prisen for klubbmedlemmene, slik at det blir 500 kr pr bil for klubbmedlemmer(husk medlemskort), Og 1000 kr for ikke medlemmer. Er det noe grunn til å ikke bli klubbmedlem nå? KRB vil stille opp med kaffi og pølser.

 

KRB ligger plassert i Steinberg, som ligger mellom Mjøndalen og Hokksund i Buskerud *veibeskrivelse kommer*.

Etter treffet vil det bli muligheter for å møtes på Krokstad senter, hvor det er en stor P-plass, slik at vi kan line opp bilene, kanskje ta en matbit eller en kaffekopp, og juge litt utover kvelden!

 

Skulle det være noen spørsmål så ta gjerne kontakt med meg på PM.

 

Til de som måtte ønske det, så er det muligheter for chiptuning av bilen mens vi er der, men dette er noe som må avklares med KRB på forhånd.

 

Bindene påmelding innen 10 August. Må også vite om bilen din er 2WD eller 4WD..

Edited by Stian MH

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i allefall med. Skal i hvertfall bremse dohc 4x4'n, og blir det ledige plasser kan jeg gjerne piske cossi'n (2wd) også.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Bra tiltak! Er det dynapak eller ruller KRB oppererer med? :)

Her er det dynapak og nav det måles på =)

 

Jeg har planer om å dukke opp, klarer alltids å få datoen til å passe :D

Edited by Luthor

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Er med , må få sjekka hva det bor i 2,9n ..:D

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Sorry for at jeg ikke har kommet med dato enda, jeg skal få til en dato iløpet av uka.. Har hatt en hel del å gjøre siste uka.. Har flyttet seh, og da betyr det jo endeløse dager med IKEA, møbelhus her og møbelhus der... Men dato kommer :D

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da er lørdag 25 august satt av hos KRB. Jeg trenger "bindende" påmelding innen 10 August for å se hvor mange biler som kommer, jeg må også vite om det er 2WD eller 4WD. Dette avgjør hvor mange biler vi får bremset.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Fortsettelse følger her: http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/69122-bremsetreff-25-august/

Noen av de aktuelle innleggene er flyttet over i den tråden.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...