Jump to content

Skifting av foringer på forstilling


Guest kennso

Recommended Posts

Guest kennso

Skal til med å skifte foringer på forstillingen på sierraen min og har dermed funnet ut at det er dette jeg trenger/bør skifte.

 

Bærearm med Kulebolt

Endeledd

Styrestag

Lenkearmsforing

(bremseskiver og klosser)

 

er det noe mer som burde skiftes på samme tid som jeg skifter dette?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford Gnomen

Når du først er igang kan du jo skifte:

Gummiforinga rundt rattstamme i torpedovegg

Bremseslanger

Fjører og dempere kan være lurt å skifte om du har

tenkt å ha på 'hurra'-foringer.

Link to comment
Share on other sites

Når du først skal ta deg jobben med å bytte ut forringer så kan du jo like greit sette på noen sikkelige forringer. Sett på polyurethane forringer istedet. Da blir det sikkelig stivt og du slipper å bytte dem på leeeenge. Ford forringer suger :(

Link to comment
Share on other sites

Skal til med å skifte foringer på forstillingen på sierraen min og har dermed funnet ut at det er dette jeg trenger/bør skifte.

 

Bærearm med Kulebolt

Endeledd

Styrestag

Lenkearmsforing

(bremseskiver og klosser)

 

er det noe mer som burde skiftes på samme tid som jeg skifter dette?

 

Anbefaler deg å kjøpe uorginal bærearm hos BilXtra eller Mekonomen, på disse er i tilleggg til bærekula både bærearmsforinger og stabilisator-foringer med, og disse stabilisator-foringene er faktisk bedre enn Ford sine, lengre levetid også.

Link to comment
Share on other sites

Når du først skal ta deg jobben med å bytte ut forringer så kan du jo like greit sette på noen sikkelige forringer. Sett på polyurethane forringer istedet. Da blir det sikkelig stivt og du slipper å bytte dem på leeeenge. Ford forringer suger :(

 

Powerflex-foringene (til Sierra Cosworth 2WD) som de selger på cosworth.no skal passe rett på vanlig Sierra, men skal man skifte hele bærearmen må du jo fjerne de nye som allerede står der, de får du neppe ut hele.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...