Jump to content

Scorpio hjerne


kongshavn

Recommended Posts

Hei :)

har en 1994 scorpio 2,0 doch. Er det noen her inne som har en hjerne som jeg kunne lånt eller forslag til hvordan jeg kan feilsøke på den som er i bilen nå?! :) får ikke start på bilen å tror kansje d er hjernen som er kortsluttet...

Var veldig mye vann i sikringsboksen slik at lyset sto på hele tiden. Da tok jeg å koblet av hele boksen over natten før jeg koblet den på neste dag for å sjekke om det var fortsatt likt, men da var d ikke liv i bilen :(

Link to comment
Share on other sites

Hei :)

har en 1994 scorpio 2,0 doch. Er det noen her inne som har en hjerne som jeg kunne lånt eller forslag til hvordan jeg kan feilsøke på den som er i bilen nå?! :) får ikke start på bilen å tror kansje d er hjernen som er kortsluttet...

Var veldig mye vann i sikringsboksen slik at lyset sto på hele tiden. Da tok jeg å koblet av hele boksen over natten før jeg koblet den på neste dag for å sjekke om det var fortsatt likt, men da var d ikke liv i bilen :(

 

Foreslår at du bytter sikringsboksen... Eller demonterer den og fikser den.

Kjent problem på scorpio.

Link to comment
Share on other sites

Husk å sjekk jordingspunktene bakom Hovedlykten førersiden, har hatt mye problem pga rustet innfesting til jordings

punktene der, å ang sikringsboksen, demonter, fix, monter sammens igjen med kontaktfett å pass på at lokket og

"plasten" over lokket sitter rett så det ikke trekker vann :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...