Jump to content

Mondeo mk3 Glødetrålape blinker


Hoplezz

Recommended Posts

STOPP! Ikke skift dyse, det er ikke problemet. Skift kamaskel føler, den koster 165 kr hos Ford. Har akkurat hatt samme sak på min.

Fatter ikke hvorfor ALLE skal gå på dyreste sak først? Om du skal skifte dyse så her jeg en kontakt jeg kjøper ifra som selger de billig. (ca 1800 kr med frakt)

Har du tilgang til Wurth WOW system, kan dyse kodes med det. Vanlig at kommunale verksted har de siden de har masse forskjellige bilmerker. Koding er gjort på 2 sek.

Link to comment
Share on other sites

STOPP! Ikke skift dyse, det er ikke problemet. Skift kamaskel føler, den koster 165 kr hos Ford. Har akkurat hatt samme sak på min.

Fatter ikke hvorfor ALLE skal gå på dyreste sak først? Om du skal skifte dyse så her jeg en kontakt jeg kjøper ifra som selger de billig. (ca 1800 kr med frakt)

Har du tilgang til Wurth WOW system, kan dyse kodes med det. Vanlig at kommunale verksted har de siden de har masse forskjellige bilmerker. Koding er gjort på 2 sek.

 

Hvis det er meg du sikter til, så er dysene defekte og må byttes.

Bard; Dysene er Ø21 og disse pipene er Ø22, desverre.

 

Btw: Er det 1800 stk m/frakt eller er det for 4 nye m/frakt?

Edited by Jesper1201

Bil- og Industrimekaniker

 

Ford Connect 1,8 TDCI - 2008

Ford Mondeo 2,0 TDCI Stv. - 2005

Isuzu D-Max 3,0 TD - 2012

Link to comment
Share on other sites

STOPP! Ikke skift dyse, det er ikke problemet. Skift kamaskel føler, den koster 165 kr hos Ford. Har akkurat hatt samme sak på min.

Fatter ikke hvorfor ALLE skal gå på dyreste sak først? Om du skal skifte dyse så her jeg en kontakt jeg kjøper ifra som selger de billig. (ca 1800 kr med frakt)

Har du tilgang til Wurth WOW system, kan dyse kodes med det. Vanlig at kommunale verksted har de siden de har masse forskjellige bilmerker. Koding er gjort på 2 sek.

Så du mener at man får feil på bankesensor for en sylinder pga kamakselføler? :blink:

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er meg du sikter til, så er dysene defekte og må byttes.

Bard; Dysene er Ø21 og disse pipene er Ø22, desverre.

 

Btw: Er det 1800 stk m/frakt eller er det for 4 nye m/frakt?

 

1800,- for hver, med EMS frakt, blir ikke moms siden fyren skriver ned verdi. Jeg har akkurat skiftet dyser fra han på en Ssanyoung (Korea-merce). Ble bra den.

Mulig dysene til Mondeo er noe billigere. Jeg kan gi deg kontaktinfo til han om du vil. Bare oppgi orginalnummer på dyser, så får du svar derfra.

 

focusst - gidder ikke svare.

Edited by McLaren
Link to comment
Share on other sites

STOPP! Ikke skift dyse, det er ikke problemet. Skift kamaskel føler

Ja, for alle biler har jo samme feil hele tiden. kan ikke skje noe annet.......

 

focusst - gidder ikke svare.

Du kommer med en påstand om noe, men kan ikke stå for den og diskutere den når folk spør? Det er voksent.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Symptomer på kamakselføler er som regel at bilen stopper eller periodevis ikke vil starte. Uten å sette feilkode

 

Jeg har fått feilkode P2336 som tyder på at en eller flere dyser er gåene..

videre er bilen i nødmodus, tungstartet når kald, røyker mye når kald.

fungerer stor sett fint når motoren er varm, startet lett da

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...