Jump to content

jakter coilovers bak escos så ke treng eg...


twin turbo

Recommended Posts

ja skal ha coilovers bak på escosen, buton selger nye gaz løse, men eg har gaz på vinga og synes egentlig dei blir for lange så eg får ikkje muligheiten til å få den ned der eg vil ha denne uten å risikere å bunne demper. så ser dei har løse med 1/2 bolt hull som eg vil tru går ann å klemme på med noken hylser for å få rett dim på hull. Er det noken som har mål og kansje har prøvd før? også kva fjørstivheit bør eg satse på? bil går som 2wd, og har 909 bilstein coilovers foran. og går 255/35 18 på bak (på 8 eller 8,5x18 et 25 trur eg)

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

ja har sett etter men ikkje kommet over noen på ei stund... men koster ikkje allverden for gaz heller og har fleire som eg kan flytte dei over på vis eg kommer over 909 bilsteiner til denne. og er ofte litt kødde å få dei til å sende til norge når det er i feks. uk...

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

har ikkje funnet noen 909... men fekk vite att gaz gold skal vere 2" kortere enn vanleg så då går kansje dei, og fjører blei eg anbefalt 250lbs. dette hørtes igrunn greitt ut for meg, men er det noen som er sterkt ueinige...

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...