Jump to content

Xr4i


tomnsr

Recommended Posts

Ser ut som selger prøver å selge gråstein til pris av gull...! Denne egner seg nok best som donorbil.

Bil:      Ford Sierra xr4i               1984 mod.

            Ford Scorpio 2,8i Ghia   1985   "

           Toyota Corolla stv.             2002   "

            VW LT 31 Sven Hedin      1981   "

 

Mc:     Yamaha FZ 750                1986 mod.

            Vespa GTS 300ie             2012   "

            Vespa GTS 250ie             2008   "

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som selger prøver å selge gråstein til pris av gull...! Denne egner seg nok best som donorbil.

 

 

Det var svært dype meninger uten at du har sett bilen. Lurer veldig på hvordan du kan beslutte dette?

Er jeg som selger bilen.

Prisen er justert etter hva jeg mener er fornuftig i dag.

Link to comment
Share on other sites

ja når alle dei kritiske deler som styling, intreør bortsett frå noen sprekker i dash og slipp på eit dørtrekk. teknisk ok+++ så er ikkje dette upris vil eg heller si... så lenge bil er bra for rust under vel å merke, noe som eg utifra tekst forstår den skal vere...

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Det var svært dype meninger uten at du har sett bilen. Lurer veldig på hvordan du kan beslutte dette?

Er jeg som selger bilen.

Prisen er justert etter hva jeg mener er fornuftig i dag.

Jeg har sett flere tilsalgs i samme prisklasse, som ikke er objekter, men fine biler. Kjøpte selv en for 20 laken i meget bra stand.

Ja, så derfor jeg mener denne er overpriset. Men det er helt ok av deg å prøve, kanskje du er heldig

Bil:      Ford Sierra xr4i               1984 mod.

            Ford Scorpio 2,8i Ghia   1985   "

           Toyota Corolla stv.             2002   "

            VW LT 31 Sven Hedin      1981   "

 

Mc:     Yamaha FZ 750                1986 mod.

            Vespa GTS 300ie             2012   "

            Vespa GTS 250ie             2008   "

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett flere tilsalgs i samme prisklasse, som ikke er objekter, men fine biler. Kjøpte selv en for 20 laken i meget bra stand.

Ja, så derfor jeg mener denne er overpriset. Men det er helt ok av deg å prøve, kanskje du er heldig

 

Om du forventer å finne en bra xr4i til 20 lapper så lykke til :-) når det er sakt så er jeg jo selvfølgelig åpen for bud, men at

Du sier at den er mere egnet for delebil sier en hel del om din vurderingsevne. Du har jo sett bilen men allikevel har du konkludert den

Som vrak. Userriøst kaller jeg det.

Hvor mange xr4i ligger tilsalgs pr dags dato?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett flere tilsalgs i samme prisklasse, som ikke er objekter, men fine biler. Kjøpte selv en for 20 laken i meget bra stand.

Ja, så derfor jeg mener denne er overpriset. Men det er helt ok av deg å prøve, kanskje du er heldig

Er nok du som har vært veldig heldig med ditt kjøp. Dette er en modell som nok vil ha en prisøkning med årene og slik jeg ser det så har denne prisøkningen allerede startet. Kun for få år siden fikk man disse billig, svært billig, selv i god stand. Slik er det heldigvis ikke nå, slik at vi slipper å se disse som nedslaktede bilcross og drifteprosjekter. Lykke til med din bil og lykke til med salget trådstarter.

Edited by xr4ti
Link to comment
Share on other sites

Til og med vanelige MK1 2.0L, ganske strøkene riktignok, går jo for rundt 20k nå for tiden. Skulle jo bar mangle at du fikk 21 000 for denne.

1999 Mondeo 1.8
1984 Sierra xr4i
1978 Capri 2.0 S

1972 Pontiac Firebird 

Link to comment
Share on other sites

Om du forventer å finne en bra xr4i til 20 lapper så lykke til :-) når det er sakt så er jeg jo selvfølgelig åpen for bud, men at

Du sier at den er mere egnet for delebil sier en hel del om din vurderingsevne. Du har jo sett bilen men allikevel har du konkludert den

Som vrak. Userriøst kaller jeg det.

Hvor mange xr4i ligger tilsalgs pr dags dato?

Hvor mange? Tipper mellom 12 og 20 på verdensbasis. I norge 2. I England iaf 2, og en

av dem er tilsalgs i meget bra stand til under 20 000; http://www.ebay.co.uk/itm/1984-FORD-SIERRA-XR4-I-BLACK-old-hand-books-very-tidy-car-drives-100-new-pics-/230985416510?pt=Automobiles_UK&hash=item35c7cdbf3e

Bil:      Ford Sierra xr4i               1984 mod.

            Ford Scorpio 2,8i Ghia   1985   "

           Toyota Corolla stv.             2002   "

            VW LT 31 Sven Hedin      1981   "

 

Mc:     Yamaha FZ 750                1986 mod.

            Vespa GTS 300ie             2012   "

            Vespa GTS 250ie             2008   "

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som selger prøver å selge gråstein til pris av gull...! Denne egner seg nok best som donorbil.

 

 

Jeg har sett flere tilsalgs i samme prisklasse, som ikke er objekter, men fine biler. Kjøpte selv en for 20 laken i meget bra stand.

Ja, så derfor jeg mener denne er overpriset. Men det er helt ok av deg å prøve, kanskje du er heldig

 

Hvor mange? Tipper mellom 12 og 20 på verdensbasis. I norge 2. I England iaf 2, og en

av dem er tilsalgs i meget bra stand til under 20 000; http://www.ebay.co.uk/itm/1984-FORD-SIERRA-XR4-I-BLACK-old-hand-books-very-tidy-car-drives-100-new-pics-/230985416510?pt=Automobiles_UK&hash=item35c7cdbf3e

 

Er dette ett dårlig forsøk på å prute ned prisen til noe du selv har råd til eller??

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

får hugse på det når du skal selge da... at bilen din ikkje er verd meir enn max 15000 siden den i england ligger ca der... er ikkje så mange igjen av Sierra lenger da det ser ut som folk trur det er uendelig av dei...

 

og legg ut noen bilder av dette strøkne eksemplaret ditt... ikkje bare utvendig men også under, inni +rundt alt så vi får se så strøkne dei må vere for å vere verd 20lapper... og skru av breddere og plast elles så vi får se...

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Verdien av en bil er hva markedet er villig til å betale. Selv tror jeg denne bil,

er priset for høyt. Alt for høyt. Men kanskje jeg tar feil?

Og til svar til deg Per Olav - nei, jeg er ikke på jakt etter flere biler. Iaf ikke Ford. :smartass:

Bil:      Ford Sierra xr4i               1984 mod.

            Ford Scorpio 2,8i Ghia   1985   "

           Toyota Corolla stv.             2002   "

            VW LT 31 Sven Hedin      1981   "

 

Mc:     Yamaha FZ 750                1986 mod.

            Vespa GTS 300ie             2012   "

            Vespa GTS 250ie             2008   "

Link to comment
Share on other sites

en skikkelig vask og polering så tror jeg denne kunne fått tilbake glansen. prisen er så som så, kommer helt ann på hvem som ser på den. om det er en entusiast eller en som bare ser på den som en vanlig sierra. er som xr4ti sier at det begynner å bli et samle objekt, ikke så ofte man ser noe slikt lenger. ikke her i oppland distriktet.

Link to comment
Share on other sites

Bra at dere priser de såpass, da holdes nivået enda høyere på de strøkneste eksemplarene. :) Er vel rundt denne prisen de ligger på i denne standen, var ihvertfall det for en 5-6 år siden.

Sierra XR4i

Link to comment
Share on other sites

Verdien,hobbien,gleden, som eier er alltid mest intresann ,ikke hva den er verdt på fx Finn.no

De som resturer veteranbiler har skjelden noe særlig betalt ved salg for alle timene som brukes.

Xr 4 bilene , også¨poppulert kalt vingebilene er synes jeg av en meget eksklusiv klasse og ettervert som også Coswort og XR4TI blir vetteraner så blir det morro å dra på Ford treff med en Ford XR4 /vingebil utgave.

Det er ennå mulig å få kjøpt i en bra bil fra UK med sterke nok kroner men prisene stiger fort der også.

Eier du en XR4 vingebil , send gjerne et bilde og jeg ønsker de to siste bokstavene i chassinummeret som viser prod år og måned, så skal jeg legge den inn i mitt register ,ikke noe navn ,nummer eller sted om ønskelig.( unngå tyveri)

 

http://xr4i.net

Link to comment
Share on other sites

Verdien av en bil er hva markedet er villig til å betale. Selv tror jeg denne bil,

er priset for høyt. Alt for høyt. Men kanskje jeg tar feil?

Og til svar til deg Per Olav - nei, jeg er ikke på jakt etter flere biler. Iaf ikke Ford. :smartass:

 

Da kan jeg bekrefte at du tok feil. Bilen er solgt.

Link to comment
Share on other sites

Solgt ja, men til hvilken pris? 12 000,-? Håper den får et godt hjem.

Bil:      Ford Sierra xr4i               1984 mod.

            Ford Scorpio 2,8i Ghia   1985   "

           Toyota Corolla stv.             2002   "

            VW LT 31 Sven Hedin      1981   "

 

Mc:     Yamaha FZ 750                1986 mod.

            Vespa GTS 300ie             2012   "

            Vespa GTS 250ie             2008   "

Link to comment
Share on other sites

Solgt ja, men til hvilken pris? 12 000,-? Håper den får et godt hjem.

 

 

eg kjøper det dønn strøkne eksemplaret ditt for 15000 nå med ein gang siden du selv meiner dette er absolutt topp verdi på den, og i tilleg ikkje noe å ha!!! men vis den ikkje er så inni h.. bra som du vil ha det til så kommer eg ivertfall ikkje til å legge sjul på det, og kommer isåfall heller ikkje til å kjøpe den... vis du hater desse bilene så mye og meiner dei ikkje er verdt ein dritt så får du gji vekk din til noen som vil ha den... greit??????

 

bra denne blei solgt til ein som verdsetter bilen for det den er... Såg ingen grunn for att den ikkje skulle gå for grei pris, da det ikkje er så mange igjen av desse.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...