Jump to content

Stumt diffeste


Smistad

Recommended Posts

Heisann, forskjellene på vanlig med foring og regnspekka alu feste til diffen, lyd messig i kupe er det STOR forskjell? Det bråker så dyrisk, at personen i baksete ikke har sjans til å høre hva vi fremme sier. Kan dette komme fra det flotte alu feste mitt?

Busskort.

Link to comment
Share on other sites

Har du alu foringer eller lignende i traversen også? Blir stor belastning (og dermed lyd) på diff-festet ditt om bakstillinga ellers står med org. Foringer f.eks.

Korleis har du satt opp diffen din? Riktig klaring mellom kron og pinjong?

XWIyo.jpg
Link to comment
Share on other sites

Poly race foringer fungerer bra det og ja.

Eaton differ bråker litt, men ikkje så ille som beskrevet her.

Forrige diffen eg satte sammen brukte eg i bakstilling med alufoinger både på diff og travers. Hørte diffen, men ikkje ubehagelig. Dette uten støymatter og teppe på dørken.

 

Tja, om du ødelegger noke veit eg ikkje. Stor sjanse for at diff-festet gir seg, slik eg ser det vertfall. Lyden lik om du kjøre i sving og rett fram? Full gass og normal kjøring?

XWIyo.jpg
Link to comment
Share on other sites

Har kjørt med stumt feste og med standard feste,dette då med quaife innmat. Er litt mer støy med stumt feste men det e ikkje så gale.Kan sitte på med deg en dag så er det litt lettere å kunne danne seg ett bilde av ka det kan være :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...