Jump to content

Fredags møter på Fevik ?


HIFIUBBEN

Recommended Posts

Hei lurte på om det var noen ønsker om å ha møter på fredager?

 

Jeg har god plass og hadde vært koslig om andre også hadde lyst å komme å drikke kaffe og preike bil kort og godt.

 

jeg bor ute på Hassletangen på Fevik, og har nettop flyttet hit.

 

 

Tormod

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som et godt forslag!

Kanskje ikke helt realistisk at det blir aktuelt hver fredag, men hva med 1-2 fredager i mnd elns? :)

 

Btw. Hvor er Fevik? :whistling:

 

Edit. Har jeg funnet riktig når det er i Arendal/Grimstad området? :)

 

- LM

Edited by LM-Cossy

 

Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..

 

Link to comment
Share on other sites

Hei og kjekt med svar..

 

helt riktig, fevik ligger mellom grimstad og arendal.

 

jeg har en leilihet ute på hasseltangen, sømsveien 167(Fevik Misjons Kirke), har også verksted på samme plassen.

 

Dette er i privat regi, og har ingen ting med de jeg leier hos å gjøre.. (bare for å ha sakt det)

 

jeg jobber rotasjon, og er mye hjemme. (bor i verkstedet sier kjerringa..)

holder på å rydde på plass alt etter flytting og lage kontor i verkstedet.

har NOK stoler til de som kommer...

 

for meg passer det fint de fleste fredager, så hvis det er ønske om det så kan folk komme når det passer.

 

tanken min på sikt var å få til noe lignende som amcar klubben i bergen har, med åpent hus på fredager slik at de som ønsker det kan komme innom.

 

høres det ut som noe som er greit?

 

 

 

Stianwang, kan du evt sende ut en invitasjon til de som er fra området... du har kanskje lister på sånt..

 

Hilsen Tormod

Link to comment
Share on other sites

Hei og kjekt med svar..

 

helt riktig, fevik ligger mellom grimstad og arendal.

 

jeg har en leilihet ute på hasseltangen, sømsveien 167(Fevik Misjons Kirke), har også verksted på samme plassen.

 

Dette er i privat regi, og har ingen ting med de jeg leier hos å gjøre.. (bare for å ha sakt det)

 

jeg jobber rotasjon, og er mye hjemme. (bor i verkstedet sier kjerringa..)

holder på å rydde på plass alt etter flytting og lage kontor i verkstedet.

har NOK stoler til de som kommer...

 

for meg passer det fint de fleste fredager, så hvis det er ønske om det så kan folk komme når det passer.

 

tanken min på sikt var å få til noe lignende som amcar klubben i bergen har, med åpent hus på fredager slik at de som ønsker det kan komme innom.

 

høres det ut som noe som er greit?

 

 

 

Stianwang, kan du evt sende ut en invitasjon til de som er fra området... du har kanskje lister på sånt..

 

Hilsen Tormod

 

Absolutt et flott initiativ (som klubben TRENGER). Jeg er også desverre av typen som fortvekk jobber sent fredag (5-6 tiden).

Men har jeg mulighet/tid, kan jeg fortvekk hive meg i bilen for å glane og prate skit :D

 

Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..

 

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Når kunne det passet å starteopp ?

Neste fredag? alså om ca 1 uke?

 

da har jeg kjangs til å få ryddetopp i verkstedet og fåt ferdig med kontoret (håper jeg..)

Tormod

 

bare sett en dato jeg kan ikke de første fredagene desverre men kjør igang når det paser deg og se hvem som duker opp blir sikkert noen fredager før det blir en fast gjeng

 

offtopic men åssen bil/biler holder du på med ?

 

mvh

Hans Ole

Link to comment
Share on other sites

Heisann! har ikke så mye oversikt over de som er i region sør desverre. MEN vi bare lager en invitasjon på det, eventuelt kan folk bare skrive i denne tråden :)

 

Jeg jobber neste fredag på kvelden, MEN jeg kan godt ta meg fri 1 time eller 2 :)

Link to comment
Share on other sites

OK hvem kommer i morgen ?? Greit å vite :)

 

 

Jeg prøver og rekke dette men må hjem etter jobb og pakke bil og henger klart til gardemoen må jo reise i 5 tiden på morgnen så alt må stå klart i kveld så jeg skal se hva jeg får til

Link to comment
Share on other sites

vi blir vel ca 4-5 stykker her hvis dere kommer, er noen som ikke er her på forumet som kommer..

 

er en som sendte pm også som ikke har vært innom i tråden

 

Tormod

 

 

send meg en sms hvis dere kommer, Dårlig dekning i verkstedet her..

Edited by HIFIUBBEN
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...