Jump to content

SS4? Hva tror dere, folkens?


351RS

Recommended Posts

Vi har jo endel år arrangert våre SS2 kjøringer, som er en bane flere klubber har kjørt, slik at tider kan sammmenlignes osv.

 

Vel, dette ble ifjor utviklet litt videre til SS4 (SS3 er vinterbane). Dette er i store trekk samme løypa, men utvidet, der start mål er flyttet til ved siden av slalomen, og den gamle startstrekka nå er endel av løypa.

 

Dette gjør at tidtaker slipper å sitte gjemt på baksiden, å Subaruklubben kjører uten kjeglevakter. Deltakerne setter opp kjegler de river etter sin egen runde.

 

Jeg testet denne på SDCN sin SS4 kjøring sist søndag, å den var mye kulere, synes jeg.

Her er en video:

 

 

Hva tror dere? Pga poengene i cupen vår kjører vi vel SS2 på vår siste kjøring 5 okt, MEN: vi kan sette opp SS4 på slutten av dagen , slik at dere kan teste. Det er veldig fort gjort å flytte om.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er for dette. Hvordan var kø avviklingen med dette oppsettet?

 

 

 

Det gikk veldig ryddig. Men de tillot de litt vassere bilene en liten "kjølerunde" ned stripa etter endt andre runde. Men dette gikk allikevel veldi greit. Jeg kjørte 5 runder på bare et par timer.

 

Jeg har SÅ lyst til å ta turen nedover! hmm..

Fin avsluttning på sesongen?
Link to comment
Share on other sites

Høres lovende ut :) dette har jo vært ett problem for oss. Har stortsett følt meg heldig hvis jeg har fått 4-5 gjennomkjøringer på en hel dag. Hadde ikke de store planene om å kjøre neste år men hvis dette er morsomt klarer jeg ikke å la vær.

 

@Ron: ta deg turen da vel :)

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

 

@Ron: ta deg turen da vel :)

 

Vært morsomt, krever litt planlegging da det er en tur på 90 mil, overnatting bl.a, men det lar seg gjøre :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Dette må vi prøve.

Fått ordna gearkassa?

Ja :) Skal høre om flere herifra kan være intr, vært artig å hilse på dere også.

Ja, hadde vært moro det :)

 

Høres lovende ut :) dette har jo vært ett problem for oss. Har stortsett følt meg heldig hvis jeg har fått 4-5 gjennomkjøringer på en hel dag. Hadde ikke de store planene om å kjøre neste år men hvis dette er morsomt klarer jeg ikke å la vær.

@Ron: ta deg turen da vel :)

Ja, det kommer jo an på hvor mange som deltar, men det var mer oversiktelig hvertfall.
Link to comment
Share on other sites

SS4 cup neste år hadde vært topp det. men er det ikke noen stygge høl på den gamle start sletta

 

Neida, gikk greit det.

 

 

SS4 ser helt klart morsom ut. Jeg er med uansett, bortsett fra 5 okt. Bryllup som forlovet er vanskelig å prioritere bort! :-)

Kanskje greit å flytte på et par av betongklossene i den ene svingen?

Håkon

Vet ikke om det vises på videoen, men klossene er flytta i forhold til åssn de stod sist vi hadd SS2. Gikk greit det åsså.

Link to comment
Share on other sites

ser du kjører med hjelm. blir det hjelm på bud ved en ss4?


enda en ting.  tror faktisk det skal bli en mulighet på ss4 for at kl3 bilene kan ha de beste tidene, selv om ban i øra kjører stygg for kan det jo hende noen i kl 3 kan klare og henge seg på tidene hans.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...