Jump to content

Yamaha YZ125.


xr4ti

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Link to comment
Share on other sites

Jo da, AC 50 begynner å bli sjeldne men det finnes en del av de men mange er pusset opp med NOS-deler og dermed så ligger fort prisene på 20K++. Jeg tråler ebay og diverse forum rundt om i verden daglig og haugen med NOS-deler vokser sakte men sikkert.

Takk for interesse :)

Link to comment
Share on other sites

Og jeg som kastet min AC 50 for nokken år siden. Tror det eneste jeg har beholdt, er noen deler til min gamle Honda XL 100S

Bil:      Ford Sierra xr4i               1984 mod.

            Ford Scorpio 2,8i Ghia   1985   "

           Toyota Corolla stv.             2002   "

            VW LT 31 Sven Hedin      1981   "

 

Mc:     Yamaha FZ 750                1986 mod.

            Vespa GTS 300ie             2012   "

            Vespa GTS 250ie             2008   "

Link to comment
Share on other sites

Det skulle du IKKE gjort. Suzuki var kanskje den mest populære japanske mopeden på 70-tallet og er forsatt en meget populær moped i hele verden. Det blir restaurert en del av disse som sagt, mange med NOS-deler, men det begyner å bli lenger mellom gullfunnene av NOS-deler derfor har prisene på både NOS deler og NOS-restaurerte ACer bli betraktelig høyere de siste årene.

Her er en i Bergen som har restaurert en fin 76 modell. Har selv hatt en 75 modell for mangeår siden :) http://ikkebike.norwegianforum.net/t147-1976-suzuki-ac-50-restaurering.

Ellers så er det en slik 74-modell jeg pusser opp. (Detter er bilde av en svensk K50 med AC-motor, ellers er den helt lik utenom lykta)

post-836-0-29259700-1396683481_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...