Jump to content

Etterlengtede produkter NÅ hos 909motorsport.no


Guest 909MotorsportAS

Recommended Posts

Guest 909MotorsportAS

Da har vi bestillt opp 25 mobildeksler i ass farger! Disse vil bli tilgjengelige over nyttår og vil koste 199.- :) Det er også wounderbaum under produksjon som vil komme i samme pakke! Her er prisen 49.-, Dekslene vil bli tilgjengelige for følgende modeller i første omgang:

 

       
Samsung Galaxy S2      

Samsung Galaxy S3      
Samsung Galaxy S4      
iPhone 4 / 4S                

iPhone 5 / 5S 

iPhone 5C              

             

ps1h.jpg

http://www.909motorsport.no/products/cosworth-telefondeksel

 

http://www.909motorsport.no/products/cosworth-wunderbaum

 

Vi jobber også med et sortiment på AN koblinger og fittings, det kommer stadig nye produkter fra FRAGOLA i vår nettbutikk!

 

Videre vil vi i 909motorsport ønske alle bilentusiaster GOD JUL og et godt NYTT ÅR!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Er disse dekslene formet som topplokkene eller er det bare vanlige sorte Delsker hvor bildet av et topplokk er klistret / trykket på? Har et sånt fra England hvor det er slik som jeg skriver. bilde trykket på. syns det ser litt billig og dårlig ut. Skulle hatt et i semisyntet / halvgummi som var formet som toplokket også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns de så tøffe ut. Men har verken samsung, iphone eller cosworth  :(

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns de så tøffe ut. Men har verken samsung, iphone eller cosworth  :(

 

Er vel bare å kjøpe deg alle 3 tingene da Hans Chr ;)

Kansje 909 skaffer deg deksel med granada logoen på :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. det satt meg på en tanke..  Tenker du sammen tanken nå? :D

Send meg en PM  ;)

  • Like 2

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

jeg vil ha både deksel til iphone 5 og wonderbaum ;) gi meg et hint pusur når du har fått det for jeg glemmer det sikkert i farta

 

Hehe, det er åpnet for forhåndsbestilling om det er av interesse :) Det har kun på noen timer nå gått hardt utover varene, så her er det førstemann til mølla som får fargeønskene sine!

 

Men jeg kan selvfølgelig prøve å huske deg når godisene kommer :)

Er disse dekslene formet som topplokkene eller er det bare vanlige sorte Delsker hvor bildet av et topplokk er klistret / trykket på? Har et sånt fra England hvor det er slik som jeg skriver. bilde trykket på. syns det ser litt billig og dårlig ut. Skulle hatt et i semisyntet / halvgummi som var formet som toplokket også.

Dette tør jeg rett og slett ikke svare på før varene ankommer :(

Link to comment
Share on other sites

pusur sett meg på lista jeg vil ha rød i phone 5 deksel og 2røde wondebaum og 1 blå ok?

 

Logg deg inn på www.909motorsport.no og lag en ordre på det du ;) Evt send meg en mail så kan jeg lage en manuell ordre på det :) Her er det de første som får oppfylt fargeønskene sine :)

 

Ang grønne deksel så et dette noe som vi vil se på etterhvert og etterspørselen er der :)

Edited by Pusur_
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...