Jump to content

1983 Ford Granada 2.8 Injection


Ronnyr82

Recommended Posts

1983 Ford Granada 2.8 Injection 

Bilen er momset inn og er klar for registrering. Dette er en veteranbil så nesten ingen kostnad med og få norske skilt på den. 
Alle de store utgiftene har jeg allerede betalt! 

Positivt med bilen : 
Orginal Recaro interiør 
Rust er sveiset og ingen på de vanlige plassene 
Motor og gir fungerer utmerket! 
Rundet 223.000 km. 

Negativt med bilen : 
Noen foringer i forstilling må byttes 
Bremsrør bak må festes 
Skifte nye fjærer og dempere 
Ordne på en LITEN friekos under bilen 
Trenger lakk for og få den 100%! 
Rustangrep på bakplate ved ekosrør, smal sak og ordne 

Deler kjøpes enkelt og raskt på nettet, enten i Sverige eller Tyskland og prisene er mer enn overkommelig! 

En slik bil er det ikke hver dag man kommer over i en slik stand som denne, jeg letet selv i 9 år etter rette type og det er denne! 
Jeg har desverre ingen garasje enda og kan derfor ikke skru selv på dette tidspunktet samt at samboer synes denne bilen er så stygg. 
Derfor kan jeg tenke meg og bytte den i en bensin/diesel bil, MEN merk at bytteprisen på denne er HØY, siden denne typen ikke lenger vokser på trær! 
Dette er også den eneste typen Granada som kan lett bygges om til V8`r og få det godkjent!! 

Har du/dere noe som helst peiling på hva dette er og har noe dere vil tilby meg i bytte så taes dette i mot på mail, MEN da skal flere bilder av bytte bil være med, samt INFO om byttebilen være med! 
Alle bytteforslag som ikke inneholder info eller bilder blir ikke besvart/vurdert! 
Bilen trenger ikke og forsvinne ifra min gårdsplass så er ikke desperat etter og bli kvitt den! 

Alle bud mellom 25.000 og 30.000 blir vurdert! 
Byttehandel over 25.000 blir også vurdert! 

Orginale 390 felger følger med, dårlige dekk! 

Bilen befinner seg i Sør-Trøndelag, men kjøres UTEN noen problem på egen maskin hvor det måtte være!

 

 

Link og bilder til bilen :

 

http://www.autodb.no/bil/view/1645881

Link to comment
Share on other sites

Burde du ikke se etter en ny samboer isteden for å selge bilen?

 



En slik bil er det ikke hver dag man kommer over i en slik stand som denne, jeg letet selv i 9 år etter rette type og det er denne! 
Jeg har desverre ingen garasje enda og kan derfor ikke skru selv på dette tidspunktet samt at samboer synes denne bilen er så stygg. 

 

 

For meg hadde dette vært grunn nok til å finne ny samboer :)

  • Like 2

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...