Jump to content

Pizzakveld eller lignende region Vest


Cosworth Racing1

Recommended Posts

Ja va ikkje store responsen....men du skal ha for innsatsen :) Må gjer noke då? Er nok og møte opp med Fordane og prate bil då? :)

Problemet her på Vestlandet er at det er langt, og det er et stykke for Sogn og hertil :) Og når ingen melder noe interesse for oppmøte, blir det litt kjipt hvis du f.eks kommer, så er det bare meg der.. hehe..

 

Det er blitt færre og færre Cosworth'er rundtom her dessverre med tiden, så interessen er laber :(

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Er ikkje langt! Er innstillinga som er negativ :) må med 2 ferjer for og komme meg til bergen, skal klare det på ca 3,5 time :) Og det skal ikkje stoppe meg :) Då blir det 2 cosworther i oppmøte då :) Men er vel lov med andre ford enn cosworth vell? då blir det ein del til :)

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

Hadde vert tøft og fått oppmøte med mangen forder på torget då :)

Hadde væørt kjekt det :)

Min er i dvale til neste år, den er sannsynligvis ikke mer på veien i år. Men det hindrer jo ikke andre å komme :)

Eventuelt kan vi treffes og ta noe pizza og øl f.eks, men synes det bør komme flere enn 3-4 stykker..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Hadde væørt kjekt det :)

Min er i dvale til neste år, den er sannsynligvis ikke mer på veien i år. Men det hindrer jo ikke andre å komme :)

Eventuelt kan vi treffes og ta noe pizza og øl f.eks, men synes det bør komme flere enn 3-4 stykker..

Huff ble litt dyrt og hardt sist

Link to comment
Share on other sites

Hehe, sånn da ska ver. Er vel mangen medlemmer frå Bergensområdet som ikkje får med seg dette og.....

Edited by Sierrakaren

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

Huff ble litt dyrt og hardt sist

Hehe.. Ja det gikk hardt utover deg ;)

Hehe, sånn da ska ver. Er vel mangen medlemmer frå Bergensområdet som ikkje får med seg dette og.....

Det er faktisk ikke så mange her som har Cosworth lengre. Er færre og færre av de..

Er med.

Glimrende :)

 

Er det noen som har forslag hva vi skal gjøre? Skal vi ta noe pizza og øl eller er folk giret på å komme med bilene sine?

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vi kjører igang!

 

En dato tatt ut i løse luften:

 

Fredag 18 september eller lørdag 19 september?

19. september 2015 er det Street Legal på Eikås.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...