Jump to content

Rudskogen 10.08.14?


Ron

Recommended Posts

Dette er skrevet av Jon Jamtvedt:

 

Hei

 

 

 

Dette treffet har vært for alle Ford entusiaster og har vært drevet av meg fra 1993,Rudskogen har lagt på leia hver eneste år,og jeg har slitt med å komme i null økonomisk

 

I år fikk jeg 10.08.2014 men de hadde lagt på 20 % mer i leie i år fra i fjor,så da ble regnestykket enkelt.

 

Jeg kunne velge å legge på prisen eller avslutte det årlige Ford treffet,Jeg har hatt med meg 35 - 40 frivillige for å få dette til

 

Så desverre må jeg nå legge dette treffet ned

 

FCM har leid på vålerbanen i sommer,så vi får møtes der

 

 

 

Mvh.Jon

 

--------------------------------

 

 

Jeg lurer da på om FCN kan støtte opp slik at dette tradisjonsrike treffet blir noe av?

 

Ronny

Edited by Ron
Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

hei ron jeg fikk denne triste beskjeden av jon på tlf i går :(

han vil at fcn skal overta noe vi og jon vil diskutere videre men i år lar det seg ikke gjøre da vi må satse alt på vårt treff på vaaler når det er gjennomført så får vi se åssen det gikk så blir det og ta det derfra 

Link to comment
Share on other sites

Det er jo bare utrolig synd at dette ikke blir noe av i år....har vært på hvert eneste treff de siste 5-6 åra. Stilte opp som frivillig i fjor og hadde gladelig gjort det i år igjen....

I don't drive fast, I just fly low

Link to comment
Share on other sites

FCN kommer ikke til og overta det treffet i år.

Synd at han gir seg der, men det er en grunn for det.

Jon og teamet til han vil komme og være sammen med FCN på vålerbanen på hovedtreffet 2014, så der kan de som har lyst komme og hilse på han :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Tragisk at ikke FCN gjør en innsats å hjelper Jon!

 

Jon har ALT det grunnleggende og de hjelpende hendene på plass!!

 

På alle hans treff har han maaaange faste besøkende både for å kjøre og stille ut!

Hadde vært en hjelpende hånd for FCN om klubben har tenkt å sanke flere medlemmer..

 

Husk, de som har en ford intresserte i sør norge, har fleste av de har møtt opp på Ford treffet til Jon.

Norge er ikke så heldige å ha hundretusener av merkeentusiaster slik som f.eks UK...

Edited by 2.8i TIC
Link to comment
Share on other sites

Tragisk at ikke FCN gjør en innsats å hjelper Jon! Jon har ALT det grunnleggende og de hjelpende hendene på plass!! På alle hans treff har han maaaange faste besøkende både for å kjøre og stille ut! Hadde vært en hjelpende hånd for FCN om klubben har tenkt å sanke flere medlemmer.. Husk, de som har en ford intresserte i sør norge, har fleste av de har møtt opp på Ford treffet til Jon. Norge er ikke så heldige å ha hundretusener av merkeentusiaster slik som f.eks UK...

Klarer ikke å se hva som er tragisk med det?

FCN har hjelpet Jon i mange år, og Jon har da fått den hjelpen han selv ønsket fra FCN hver gang!

Blir totalt feil å skylde på FCN, for at Jon har bestem seg for og slutte med treffet.

Det har da FCN ikke noe med i det hele tatt den avgjørelsen!

FCN og Jon har et tett samarbeid, og det er også en av grunnene for at han kommer på FCN sitt hovedtreff på våler.

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Tragisk at ikke FCN gjør en innsats å hjelper Jon! Jon har ALT det grunnleggende og de hjelpende hendene på plass!! På alle hans treff har han maaaange faste besøkende både for å kjøre og stille ut! Hadde vært en hjelpende hånd for FCN om klubben har tenkt å sanke flere medlemmer.. Husk, de som har en ford intresserte i sør norge, har fleste av de har møtt opp på Ford treffet til Jon. Norge er ikke så heldige å ha hundretusener av merkeentusiaster slik som f.eks UK...

fcn hadde avtale om og hjelpe i år som de andre åra og jeg og jon hadde en grei dialog  rundt dette grunnen til at han gir seg er først og fremst at alt har steget mye hvert¨år  og det ikke er økonomisk lenger og gå i tap og betale med egne penger for andres morro er jo kipt og at han ikke har tid lengere jeg syntes dette var synd var altig gøy der

Link to comment
Share on other sites

Ja det er trist, men vi har ikke økonomi til å påta oss et treff til i år. Jeg regner og med at banen er leid ut til andre nå så da blir det også et problem

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Syns det er en smule rart at de forsetter å sette opp prisene år etter år på baneleien, når det bare fører til at fler og fler må velge bort å leie banen. Eller er det sånn at det er såpass mange som vil leie at de ikke trenger å tenke på dette kanskje?...det så ikke sånn ut i fjor på arrangementkalenderen på hjemme siden deres, nok av ledige dager(mest uke dager riktig nok) 

Men det er vist ikke noe særlig billig å leie Vålerbanen heller har jeg fått høre fra noen som har vært med å arrangert treff med Opel klubben der.

Så vi får vel bare betale med et surt smil og innse at det er dyrt å kjøre på bane:( 

I don't drive fast, I just fly low

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror de har stor pågang i helgene, og derfor kan skru opp prisene. Det er vanligvis rimeligere å leie i uka. Ei helg i høysesongen  koster fort 150 000 kr med alt som skal til, og mye av dette må betales på forskudd.

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...