Jump to content

Fast fraktpris ved kjøp av olje og smøremidler!


Guest 909MotorsportAS

Recommended Posts

Guest 909MotorsportAS

Vi ønsker å være konkurransedyktige på pris, og det har vi ikke vert på tunge varer som olje og smøremidler! Dette gjør at mange enkelt valgte å kjøpe sine oljeprodukter i lokale butikker. Vi har nå besluttet og kjøre fastpris på slike ordrer! Nå kan du kjøpe så mye olje du bare vil (min 5L) og fortsatt kun betale 45.- for å få dette hjem!

 

Dette er et fast tilbud, og gjelder alle ordrer som inneholder 5 liter olje eller mer!

 

motul.gif

Se vårt utvalg HER, og ta en titt på MOTUL sin nye "Classic Range" for veteranbiler! (Her burde Ford V6 eiere ta en titt!)

 

Mvh 909motorsport.no

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Interessant med den "classic range" olja, kanskje den skulle prøves på Granadaen.

Hvordan er sink-inneholdet i den?

 

Ja, jeg skal hvertfall prøve den på min Granada. Kjører med Mobil1 nå, og prøvde ENI i høst. ENI utgår med høye kneløft i all fremtid! Mobil1 er bedre, men tror fortsatt at denne også kan forbedres til dette formålet :) Satser på Motul strax :D

 

I følge leverandør er Motul sin "Classic Range" produsert på dispans pga enkelte tilsetninger. (Noe sier meg at det bla er zink) Dette får produsentene gjøre på oljertyper som er beregnet for et begrenset marked. (Veteranbiler, båt og MC bla) Altså grupper som ikke står for så mye av det totale oljeforbruket. Dette gjør at de kan putte både ditt og datt i produktet, så lenge de ikke selger mer en X antall m3 på årsbasis.

 

Akkurat hvor mye zink det er i olja vet jeg ikke, men denne serien skal visstnok inneholde det samme som den gjorde på angitt tidspunkt olja er beregnet for. Vil tro det selvfølgelig er små endringer :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg har tenkt på 5w-50 mobil1 sjøl, veldig god erfaring med denne på MB med mange km på ryggen.
Ser at for 640,- kroner fra deg har jeg 6 liter på døra.
Skal bytte kam nå pga utslitt, har bare 4mm løft på de verste ventilene, og vil jo gjerne slippe dette i nærmere fremtid. 2.9.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Skal ringe deg og få meg olje til alle bilene mine. hvor er tlf nr forresten til 909? Du ligger vel inne med oljefilter til de fleste Ford modellene??

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Skal ringe deg og få meg olje til alle bilene mine. hvor er tlf nr forresten til 909? Du ligger vel inne med oljefilter til de fleste Ford modellene??

 

Den er fin vettu :) Du kan nå oss på 405 35 909 ;) Vi lagerfører egentlig kun filter til 2wd og 4wd Cosworth. Men 2wd Cosworth filteret passer vel også bla OHC?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

oljefilter til Granada V6? kor får man det? frister å prøve den olja der når jeg kommer så langt! 

Mvh Stian

    78mod Granada 2.3 L "rånebil"

    84mod Granada 2.3 "ghia" Rustvrak som venter på restaurering
X-84mod Granada 2.3 L jubileum

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...