Jump to content

Hjelp: Hvor kan nye 13/14 tommere kjøpes?


caan

Recommended Posts

Har sett lenge etter felger til fiestan min.

Men vil ikke ha det som er typisk for Forder og kjøre med. Type rs hjul i fra andre modeller blir for vanlig.

Har noen liggende, som blir montert når bilen kommer på veien.

 

Men jeg finner liksom ikke så mye annet. Liker godt utseende på type old school jdm felger, ssr, advan og slikt men det finnes jo ikke i 4x108.

 

Så er det noen som har noen gode råd for hvordan jeg kan få på noe litt utenom det vanlige. Og helst uten at jeg må selge en nyre for å få råd til det?

Får kjøpt nye SSR felger for den lekre sum av ca. 12.000-15.000 men det blir for drøyt! :)

- Opel Omega 2.0 16V 1994

 

- Ford Fiesta 1.1L 1982

 

- Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x)

 

- Nissan 200SX S13 1992 (x)

 

- Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x)

Link to comment
Share on other sites

Har noen bredda stålfelger du kan kjøpe :) Tror kanskje du må på med noe drøy bredding da disse er 9x13" :lol:

Hehe, det kan nok bli i overkant ja! Tror 8" er absolutt maks. Det er hvertfall det jeg ser for meg :)

- Opel Omega 2.0 16V 1994

 

- Ford Fiesta 1.1L 1982

 

- Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x)

 

- Nissan 200SX S13 1992 (x)

 

- Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x)

Link to comment
Share on other sites

Liker godt utseende på type old school jdm felger, ssr, advan og slikt men det finnes jo ikke i 4x108.

 

Så er det noen som har noen gode råd for hvordan jeg kan få på noe litt utenom det vanlige.

Jeg hadde ett tilsvarende problem og borret om navene fra 5x108 til 5x112.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...