Jump to content

Hovedtreff Våler


Dufman

Recommended Posts

Kommer det noen infoside eller lignende om treffet?
Det er bare tre uker igjen.
Det står ingenting på hovedsiden. Alt jeg har sett er den knapt leselige plakaten som ble delt på Facebook.
Hadde jo vært fint om det kom litt folk..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Den tråden mener du folk skal lete seg frem til?
Kanskje om den het noe med "info", og lå lett synlig så hadde det hjulpet mye. Men jeg for min del hadde ikke leita etter info om ett treff på slutten av en tråd som heter "Forslag Ønskes".
Det er ikke jeg som leter etter info her, men jeg tenker at det kan være flere enn vi som er aktive her inne som vil på treff.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Helt enig..

Dette er for dårlig!

Er ikke min jobb og gjøre dette, men du har rett så da for man hive seg rundt og ta dette.

 

Ringer deg i morgen kveld, så lager vi sammen en bra info og legger ut!

  • Like 1

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med infoen da? INGEN TING? Det ligger ikke en gang info om treffet på hovedsiden(jeg finner ikke noe i hvert fall)!! Det er knappe 3 uker til treffet gutter!

Hva med å legge ut treffplakaten/infoen som en PDF, slik at folk kan laste den ned og formidle videre. Siden det er mulighet for at andre enn rendyrket Ford-folk kan ha interesse for å ta en tur kan det jo være en ide å formiddle dette på andre forum, via mail, usosiale nettverk etc...

 

Jeg vet det er mange som har jobbet knallhardt for å få dette treffet over lang tid og det ville jo vært synd om det ikke blir en suksess for oss alle. Så folkens, spre det glade budskap.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

kommer du til våler?kan du jobbe noe?

Blir dessverre dårlig med det gitt!

For det første er det ingen sjanse til å få fri, da får vi trøbbel på jobben, og for det andre henger bilen i bukken, og der har den hengt siden jul..

 

Går alt etter planen, er jeg klar med bilen i slutten av juli.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med infoen da? INGEN TING? Det ligger ikke en gang info om treffet på hovedsiden(jeg finner ikke noe i hvert fall)!! Det er knappe 3 uker til treffet gutter!

Hva med å legge ut treffplakaten/infoen som en PDF, slik at folk kan laste den ned og formidle videre. Siden det er mulighet for at andre enn rendyrket Ford-folk kan ha interesse for å ta en tur kan det jo være en ide å formiddle dette på andre forum, via mail, usosiale nettverk etc...

 

Jeg vet det er mange som har jobbet knallhardt for å få dette treffet over lang tid og det ville jo vært synd om det ikke blir en suksess for oss alle. Så folkens, spre det glade budskap.

I linken over kan man laste ned og printe ut treffplakaten, også i A3 format Jeg har hengt opp flere allerede

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...