Jump to content

Bytte fra 2.3 til 2.8i


Fårdgranada

Recommended Posts

Hvis du bruker motornettet til 2.8 inj så tror jeg det bare er å plugge i det gamle under dasjbordet samt montere pumperele og skring for pumpa. Mulig at det var et startrele og, husker ikke helt. Er litt forskjell på 78-81 og 82-85.

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Den kan sikkert brukes, men var nå litt dyr. Er sikkert samme på saab, audi, osv med K-Jetronic som du sikkert finner tak i på et huggeri eller e-bay. Jeg tror at på 78-81 modell ikke har pulsing på kaldstartdysa, mens det på 82-85 er et slikt rele som du har vist til. Så fungerer sikkert uten og. Kan jo prøve å se på koblingsskjemaet etterpå.

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

På 78-81 er det kun to vanlige rele, ene styrer bensinpumpa, det andre kaldstartdysa. Er helt vanlige rele.

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...