Jump to content

Fordtreffet 2015 på Våler 1-2august. OPPDATERT 17juli MED REGELVERKET FOR LISENSKJØRING.


and

Recommended Posts

Takk for et kongetreff! Veldig vellykket og MYE kjøring! Hadde litt barnesykdommer på bilen til å begynne med, men alt ordnet seg stort sett tilslutt Hadde med meg en kompis med M3, han kjørte vel mest av alle, og var sannsynligvis raskeste mannen. Han kjørte i overkant av 100 runder Jeg kjørte vel 40-50 runder, og tror jeg hadde andre bestetid. Røk gasswiren på lørdag, så den måtte modifiseres. Fikk ikke full gass, men et sted mellom 80-85 % av full gass, så det er potensiale for mer

Kom seg betydelig idag med slicks på, og litt mer erfaring siden igår. Og ikke minst litt mer justeringer av bilen siden igår.

Håper klubben klarer å arrangere dette flere ganger, for dette var virkelig bra!

Vi var førstemann som kom på fredag, og sistemann som dro idag

 

 

c5e1d4aed178d864d48b28a647065f71.jpg2af9436f971d2e022c357d1d3d5963ed.jpg233bea673c8af5bb6d5ce89731b386fd.jpgef6575b20e66f7f2abcbf6c282884f77.jpg

  • Like 6

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

God kveld. 

 

Ja jeg vil også takke for et kjempe bra treff.

Bra vær og bra med biler B)

 

Her ble det mye kjøre tid . Det gikk med 110 L bensin og litt dekk. 

sierran fungerte greit hele lørdagen men holdt ikke mere en 3 runder på søndagen. Jammen knakk det en Innsugs ventil. 

Men det var et etterlengtet havari :) nå MÅ jeg få begynt på 2,3L  prosjektet  :D

  • Like 2

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Hva på lørdagen og såg på mye fine biler og på god kjøring. De skal ha mye skryte de som arrangerte dette treffet. Kjempe bra jobbet!!

Blei sugen på at jeg å skulle hatt med bilen. Men neste år er det skilt og ferdig stilling av bil så får håpe på treff neste år også :)

Edited by Corky67
  • Like 3

Old Fords never die they just get faster

Link to comment
Share on other sites

Ja dette var bra :) Lenge siden jeg har hatt det så moro ;)

Sa jeg skulle komme søndag også, men kroppen var helt ferdig etter ( hjertesvikt tidligere i sommer) lørdagens kjøring og labbing rundt på området.

Kjempe skryt til gutta som arrangerer :)

 

Bilen fungerte knall. 4timer 30min tur retur treffet + mange runder på banen = moro!

Edited by Anders Eng......
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hva på lørdagen og såg på mye fine biler og på god kjøring. De skal ha mye skryte de som arrangerte dette treffet. Kjempe bra jobbet!!

Blei sugen på at jeg å skulle hatt med bilen. Men neste år er det skilt og ferdig stilling av bil så får håpe på treff neste år også :)

Du hadde ikke trengt skilt denne helga da. Men fint at all tiden som er lagt ned i dette treffet ble godt mottatt.

Link to comment
Share on other sites

Du hadde ikke trengt skilt denne helga da. Men fint at all tiden som er lagt ned i dette treffet ble godt mottatt.

Eg veit men jeg har ikke henger lappen heller. Det er noko eg absolutt må skaffe meg. Men som sakt kommer sterkere tilbake her :)

Old Fords never die they just get faster

Link to comment
Share on other sites

Du skulle sagt i fra på forumet. Er sikkert noen som hadde tatt den med for deg om du hadde lagt noen sedler i det ekstra dieselforbruket en bilhenger gir.

Men uansett du kom selv uten bilen, og det skal du få et liker for.

Var noen som hadde 70mil reisevei til treffet, Var til og med noen som hadde med seg bil på henger uten å ha fylt e85 etter en natt med sammenskruing før treffdagen, og allikavel ikke fikk kjørt. Så at mange så frem til dette treffet gjør at det er verdt innsatsen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...