Jump to content

Ford sin nye lukusbil har kommet til Norge.


xr4ti

Recommended Posts

Stas! I forhold til sammenligningstestene på Mondeo de siste årene så er det vel ikke overraskende at

Ford tar det siste skrittet. I opplevd kvalitet og kjørefølelse så har jo Mondeo i flere år vært på høyde

med, eller marginalt bak de såkalte Premium merkene. 

Men sikkert mange bedrevitere som akker seg. Det er jo bare en Ford, må vite...  

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Dette er litt det samme som DS modellene til Citroën, litt mer ekslusivt.. :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

sett noe nøyere på den - er jo bare kosmetiske forandringer .... må hale og dra i bakluka på stv .... det gidder ikke jeg

 

Du vet at vi lever i 2015, og selv mondeo har el. bakluke? Det er så enkelt at du trykker på en knapp på fjernkontrollen f.eks :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

På enkelte forder (som er utstyrt med det) kan man bare sveipe foten under bakfangern mens nøkkelen er i nærheten så går luka opp ;) Erfaringen er at det funker så som så :P

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

"Så som så" er et like godt resultat som jeg har fått på div AMG MB'er, BMW og Dyrere vag produkter også..

Ja, teknologien er nok den samme selv om merket ikkje er det samme  ;)

Edited by jakob
  • Like 1

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

På enkelte forder (som er utstyrt med det) kan man bare sveipe foten under bakfangern mens nøkkelen er i nærheten så går luka opp ;) Erfaringen er at det funker så som så :P

Dette er det KUN kuga som har.

men og lukke den DA må du bruke hånd makt på luka .......

Nei mondeo 2015 har hel elektrisk bakluke, både åpning og lukking.

Link to comment
Share on other sites

Men greia med dette, hva er det. Skal man være litt mer eksklusiv fordi man ikke har Mondeomerke på bakluka? Jeg skjønner meg ikke på strategien til Ford her! Jeg hadde forstått det om bilene hadde hatt noe spesiell ekstriør som virkelig skilte disse modellene ut fra standard bilene, ikke bare en annen grill. Men interiøret ser jo råflott ut da, de setene innbyr til langtur :)

Edited by xr4ti
Link to comment
Share on other sites

Men greia med dette, hva er det. Skal man være litt mer eksklusiv fordi man ikke har Mondeomerke på bakluka? Jeg skjønner meg ikke på strategien til Ford her! Jeg hadde forstått det om bilene hadde hatt noe spesiell ekstriør som virkelig skilte disse modellene ut fra standard bilene, ikke bare en annen grill. Men interiøret ser jo råflott ut da, de setene innbyr til langtur :)

der traff du spikeren på hode .............er ikke lenge før nesa er tilsalgs på ebay.de

Edited by bige
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...