Jump to content

RøhneSelmer avd. Asker & Bærum inviterer til Fordkveld 10september kl 18-20.30


and

Recommended Posts

FCN sin samarbeidspartner RøhneSelmer inviterer til entusiastkveld for Ford.

 

RøhneSelmer avd. Asker & Bærum inviterer alle Fordentusiaster til samling på Billingstad.

Tidspunktet er 10.September kl 18.00 - 20.30

Det er et stort ønske om å se så mange som mulig med Ford tar turen innom for hyggelig bilprat, prøvekjøring av nye Ford modeller, og ikke minst noe godt å bite i.

 

Det vil bli utstilt et knippe Fordmodeller utenfor inngangen som er verdt å kikke på, da dette er ny-lanseringer i vår. Et krydder for kvelden vil bli prøverkjøring av nye Mustang til alle som ønsker å kjøre en ekte legende.

Med flotte nye lokaler på Billingstad, og som første "FordStore" i Norge er det en flott samling av modeller som også står utstilt i butikken.

Til alle Ford entusiaster vil det være ekstra gode priser på kjøp av ny bil – dette gjelder til en hver tid!

 

 

Hvor er RøhneSelmer avd. Asker & Bærum? 

http://www.rohneselmer.no/kontakt-oss.aspx?did=1100

 

RøhneSelmer Asker og Bærum AS
Stasjonsveien 20

1396 Billingstad

 

Jeg kommer. Så morro om andre fra FCN også tar turen.

Blir nok å vaske den litt slitte Focusen kvelden før. Skulle gjerne kommet i noe av det bedre jeg har, men det er ikke kjørbart for tiden så blir det bruksbilen.

 

 

Treffkveldinfo finner du her https://www.facebook.com/events/895985087143468/

 

11882387_938186982913479_228065784240846

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Fint å vite at jeg ikke blir alene. Blir bra dette. 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ja da var jeg hjemme igjen etter RøhneSelmer avd. Asker & Bærumtreffet. Hva kan jeg si? Fett! Er et dekkende ord.

Klarte å ha med både batteri og minnebrikke i kamera så er det noen interesse for en bildetråd? :P

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da har 70 bilder blitt til 52stykk. Laster opp på fotobøtta nå så da er det snart på nett.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...