Jump to content

Montere ryggekamera på varebil noen spm.


DagArne

Recommended Posts

Har en Ford Transit 2006-07 modell varebil jeg ønsker å montere ryggekamera på. og kanskje sidekamera til høyre.

Sliter litt med å velge kamera til den.

Noen som har forslag til valg av skjerm og kamera?

Hvordan montere det bak for at det skal se litt proft ut? takmontert eller skiltmontert?

Hvis jeg borer hull i taket for å tilpasse et takmontert kamera vil det da begynne å ruste lett der jeg har hull?

 

Link to comment
Share on other sites

Det fungerer bra selv med full varebil? Var redd for at varer i varerommet skulle sperre for signalene fra kameraet.

Det er ingen problem. Har den på Transporten min og synes den er helt konge. Henger litt når du rygger, men det er ikke noe problem. Synes den ihvertfall er helt topp!

Sjekket opp i det før jeg kjøpte den, og fant en test av trådløse ryggekameraer. Der vant denne testen.

 

http://www.dinside.no/928584/1-biltema-er-testens-vinner

  • Like 1

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

limte fast den fra biltema på transiten min,rett ved skiltet oppunder skråen.ett lite hull i døra ble det riktig nok.men helt greit.henger litt som de sier her.men rygger ihvertfall ikke på den j.... hengern mere.

Nei i utgangspunktet skal jo ryggekamera brukes for å ikke rygge på mennesker og rygge inntil til som noe, som f.eks henger/mur osv. Fungerer helt konge til det :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...