Jump to content

Mondeo vil ikke stoppe


lenasmartin

Recommended Posts

Hei! Fikk et plutselig problem med min 2004 mondel diesel i dag! Var ute å kjørte en tur med den men da jeg kom hjem var det ikke mulig å stoppe den! Skrudde av tenninga og tok ut nøkkelen, men motoren gikk fortsatt!  Når jeg skrur lysbryteren på parklys stopper den, men er ikke mulig å slå av lysa, så måtte koble fra batteriet!  Har noen hørt om dette og har løsning på problemet?

 

mvh Martin

Link to comment
Share on other sites

haha hadde akkuratt samme problem på min bil for noen år siden.. der var det en kortslutning i sigarettenneren som var feil.. byttet den så har bilen vært fin siden.

Mondeo ST TDCI "machine silver"

zito miracle 19...bixenon og led overalt...

green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler.

pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene

87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3

Link to comment
Share on other sites

haha hadde akkuratt samme problem på min bil for noen år siden.. der var det en kortslutning i sigarettenneren som var feil.. byttet den så har bilen vært fin siden.

Takk for tipset, da skal jeg prøve det etter jobb, så får jeg bare krysse fingerne for at det er noe så enkelt ;)

Link to comment
Share on other sites

Gikk gjennom sikkring etter sikkring med avskrudd tenning, og da jeg kom til parklys sikkringen stoppet motoren!  Men er nok overledning flere plasser, for nærlysa er ikke mulig å få slått av,og parklysa lyser når tenninga er på, selv om sikkringen er ute!?

 

Forslag til hvor jeg skal begynne med multimeteret?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...