Jump to content

FRUSTRERT-ennå ikke no produksjon


hegemor

Recommended Posts

bestilte bensin,manuell,den klarer de tydeligvis ikke å produsere,et halvt åt siden bestilling nå ennå ikke no dato for produksjon.Selger er også frustrert og sier han skjønner om jeg vil heve kjøpet og hjelper meg der hvis jeg ønsker det.Men jeg vil jo ha denne bilen og....blæææ
MEN,diesel og automat kunne de vistnok klare å få levert til meg i febr/mars....Men igjen,da stiger vel prisen noe grusomt og jeg bestilte jo benisn grunnet mye småkjøring og fortere varm bil etc....
What to do....

Link to comment
Share on other sites

Få dem til å legge inn ny bestilling å se hva de får av leverings dato.

 

Er noe tull, hørt om personer som bestillte i desember som får bilen før personer som bestillte i sept. (samme bil)

Ja det hender at det hjelper, noen biler detter ut av best lista også.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

bilen er visst nå byggbar og høyest nasjonalt prioritert eller hva de kalte det,men det har de nå sagt i snart 4 uker uten at de har klart å komme med dato så jeg evt ikke helt jeg.Er ihvertfall ikke noe godt førsteinntrykk av ford her....Men når man først får en prod.dato,hvor lang tid tar det fra da til man har bilen ca?

Edited by hegemor
Link to comment
Share on other sites

bilen er visst nå høyest nasjonalt prioritert eller hva de kalte det,men det har de nå sagt i snart 4 uker uten at de har klart å komme med dato så jeg evt ikke helt jeg.Er ihvertfall ikke noe godt førsteinntrykk av ford her....Men når man først får en prod.dato,hvor lang tid tar det fra da til man har bilen ca?

utrolig kjedelig og komme den sitasjonen da man har fått bestemt seg for en ny bil og gleder seg til den kommer lykke til håper det ordner seg

Link to comment
Share on other sites

utrolig kjedelig og komme den sitasjonen da man har fått bestemt seg for en ny bil og gleder seg til den kommer lykke til håper det ordner seg

var hos selger igjen i går,og fortsatt ikke noe nytt.SÅ nå er den bestillingen kansellert og jeg gikk for en av de som er ferdig produsert og tilgjengelig.Så da blir det bil på meg ganske snart,stod som ankomstdato 28 febr.hvertfall :)

Ble en litt annen variant da,automat og diesel istedenfor man.bensin og metalicious istendenfor blå farge. Men de 2 tingene der var jo 2 av de tingene jeg slet mest med å bestemme meg for også så det er ikke noe problem sånn sett.Ellers var det ennå litt ekstra utstyr på denne utover det jeg hadde valgt .Fikk også en bra pris slik at det ikke ble så altfor mye dyrere enn opprinnelig(automaten trekker jo opp en del) så jeg er alt i alt veldig fornøyd nå :) Nå ser jeg en ende på ventingen :)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...