Jump to content

Audifelg på Granada


radovan

Recommended Posts

Har tilbod om å kjøpe felgar opprinneleg tiltenkt Audi med boltsirkel 5x112 som er korrekt for Granada, men innpresset er 45 og på Granada er det originalt 38. 

Vil dette ha mykje å seie? Det er jo ikkje stor skildnad og dette er 205/55-16 som jo er noko breiare enn dei 175-14 som står på frå før.

 

Så eg tenkjer at Audifelgane byggjer litt mindre ut, men sidan dei er breiare vil dei hamne omlag der dei er no i høve til skjermen?

 

Kva med senterholet?

Edited by radovan

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Passar kanskje med ei gammal historie då... :)

 

Hadde mercedesfelgar på ein annan Granada i hine hårde og dei felgane var altfor tjukke i godset i høve til boltane.

 

Dumme meg skulle jo prøve likevel og miste først eine bakhjulet, dvs det ramla ikkje av men alle mutrane var av, bilen glei av jekken og klistra fingrane mine mot skjermen då eg skulle feste hjulet igjen, så ramla det andre av då eg køyrde over ei bru. Det for på elva, men vart heldigvis funne igjen. 

 

No er eg dobbelt så gammal og forhåpentlegvis noko klokare.

Edited by radovan
  • Like 2

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Auda :/ satser på en blir klok av skade :) ville heller satset på å finne noen merc alu felger, å heller senke bolthullene med en slik "borrekon" så boltene rekker frem :)

MINIMUM 5 hele runder på hjulmutteren!! alt under er idioti å risikofylt å kjøre med. Folk kan si hva di vil, men 5 runder er det akutte minimum!

 

Lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Er det folk som har brukt felg frå VW på Granada? Eller er det fleire som kunne passe?

 

Det ville gje litt meir å velje i. Skulle hatt nokre hjul til EU-kontrollen, så rimelege som mogeleg, og då er eg ikkje så kresen på korleis dei ser ut. ;)

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...