Jump to content

Feil ved tilbakebetaling av for mye betalt kontingent


Hans Chr

Recommended Posts

Hei


 


På årsmøtet ble det bestemt at det fra nyttår skulle være 300kr i medlemskontingent. Tidligere var kontingenten 370 kr. Vi var litt sent ute med å redusere dette i innstillingene på forumet. Derfor var det noen som betalte 70 kroner for mye de første dagene etter årsskiftet.


 


Så i dag førte jeg tilbake disse 70 kronene fra Paypal. Det jeg ikke var obs på var at forumet da registrerte innbetalingen som ufullstendig, og derfor har de berørte brukerne fått e-post om dette og blitt degradert til gjest. Jeg beklager dette, var ikke klar over fadesen før nå nettopp. Har rettet opp dette nå, så alt skal være som før. Hvis det skulle være noen som fortsatt er gjest uten tilgang, så send meg en PM.


 


Mvh


 


Hans Chr


  • Like 2

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

De som tror det er så enkelt å drive klubb for tro om igjen. Det er så mye arbeid som blir utført av enkeltpersoner som aldri blir nevnt, så all honnør til dere som jobber for oss medlemmer.

(var det  opp til meg så kunne klubben beholdt de få kronene).

 

Takk!!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja det går med litt tid her. Så vi takker for at det skjenkes oss en tanke. :)

 

Kan også benytte anledningen til å forklare litt om medlemskontingenten i denne tråden.

Etter at jeg overtok her så jeg at den gamle kontingenten lå over det andre merkeklubber vi kan og vil sammenligne oss med tar.

Kontingenten bestemmes på årsmøtet så derfor måtte vi vente til 1.1 2016 med sette den ned til 300kr. Men nå i 2016 tåler FCNkontingenten sammenligning med andre merkeklubber.

Kontingentprisen skal ikke lenger være det som avskrekker fra å tegne et medlemskap.

 

Så medlemskontigenten er ned fra 370 til 300kr i 2016. Samtidig så er baneleieprisene for i år økt med ca 3% i prisjustering. Så ja det koster å arrangere hovedtreff. Det blir ikke billigere med årene slik som med teknologien du kjøper på Elkjøp dessverre.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Det er jo veldig synd at baneleie skal bli så dyrt. Er jo så sinnsykt gøy med sånne treff. Mener at vi som medlemmer også bør finne sin plass når det først arrangeres noe, så det blir kroner i kassa.

  • Like 1

-17 Focus Electric Magnetic Grey & -17 Connect Tourneo Race Red

-88 2wd baneræcer & -15 Panther black courier 1.0 ecoboost
-88 solid black cosworth (2016)& -14 frozen white transit custom sport (2014)
-90 mercury grey cosworth (1999)
-89 mercury grey cosworth (1998)
-86 sort XR4x4 (1996)
-77 Taunus 2 IS (1995)

Link to comment
Share on other sites

Synst karane på forumet gjer ein god jobb eg! Treng det ver dyrt då? Synst ein god samling ein plass på for eksempel ein stor tom parkeringsplass med masse Ford og fordprat kunne vore like artigt som med banekjøring.

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

-17 Focus Electric Magnetic Grey & -17 Connect Tourneo Race Red

-88 2wd baneræcer & -15 Panther black courier 1.0 ecoboost
-88 solid black cosworth (2016)& -14 frozen white transit custom sport (2014)
-90 mercury grey cosworth (1999)
-89 mercury grey cosworth (1998)
-86 sort XR4x4 (1996)
-77 Taunus 2 IS (1995)

Link to comment
Share on other sites

Synst karane på forumet gjer ein god jobb eg! Treng det ver dyrt då? Synst ein god samling ein plass på for eksempel ein stor tom parkeringsplass med masse Ford og fordprat kunne vore like artigt som med banekjøring.

Ja vi følte vi utførte en god jobb på Vålertreffet. Det trenger ikke være så dyrt, men vi lever for hovedtreff så det vil vi ha. Og der må en ha mye penger selv om vi gjør mye/alt  :lol:  selv uten å leie inn eksterne folk. Så at vi ikke hadde tid til alt og alle er ulempen med å holde kostnaden nede.

 

Det var hovedtreffet. Så finnes det mindre treff vi har som ikke koster så mye. De lokaltreffene som er aktive er:

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/74969-pizzakveld-eller-lignende-region-vest/

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/78239-jugeskryte-treff-i-trondheim-72-16-kl-1930/?do=findComment&comment=771410

 

https://www.facebook.com/fordtreffostfold

 

FCN gir støtte til lokaltreff så har man en plan, og folk som stiller opp så er det muligheter.

Link to comment
Share on other sites

Uten sammenligning forøvrig. Hørte her om dagen at medlemskap ett år i Bygdekvinnelaget har gått opp til 650kr i år. Og de har noe ala. 13 000 medlemmer.

Så 300kr synest jeg alle med litt Fordinteresse burde ta seg råd til :)

 

Synst karane på forumet gjer ein god jobb eg! Treng det ver dyrt då? Synst ein god samling ein plass på for eksempel ein stor tom parkeringsplass med masse Ford og fordprat kunne vore like artigt som med banekjøring.

Ja det høres veldig ut som beskrivelsen av det regionsinndelingen og regionslederene var tenkt til.

Kanskje utfordre deg til å få til ett slikt treff du ønsker i din region? :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Her på Vestlandet virker det usannsynlig vanskelig å få til noe. Det er veldig laber respons hver gang. Har prøvd å arrangere noen ganger, men det er stort sett bare 2-3 personer som melder interesse, og det synes jeg er lite.

Virker som vi på Vestlandet er veldig få personer..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Her på Vestlandet virker det usannsynlig vanskelig å få til noe. Det er veldig laber respons hver gang. Har prøvd å arrangere noen ganger, men det er stort sett bare 2-3 personer som melder interesse, og det synes jeg er lite.

Virker som vi på Vestlandet er veldig få personer..

Hvis dere greier å frembringe en plan, så skal dere ihvertfall få støtte fra styret(Klubben)!

Men ser definitivt utfordringen. Håper dere ihvertfall tar turen til hovedtreff ol da :)

 

Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..

 

Link to comment
Share on other sites

Du skal ivertfall ha for at du har prøvd hardt Kalle :)

Men det har vel i grunn ikke vært noe lettere å dra i gang noe her i nord eller i region sør heller.

Her oppe i nord bor vel vi Fordentusiaster for langt unna hverandre, selv om vi er vant til å må kjøre ett stykke for å komme noen plass :lol:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Her på Vestlandet virker det usannsynlig vanskelig å få til noe. Det er veldig laber respons hver gang. Har prøvd å arrangere noen ganger, men det er stort sett bare 2-3 personer som melder interesse, og det synes jeg er lite.

Virker som vi på Vestlandet er veldig få personer..

 

Ening der, beklager at jeg rett og slett har problem med for liten tid til allt jeg skulle gjort. Hadde vært artig å funne på noe igjen og hilse på folk

Link to comment
Share on other sites

Ening der, beklager at jeg rett og slett har problem med for liten tid til allt jeg skulle gjort. Hadde vært artig å funne på noe igjen og hilse på folk

Hehe.. Ja ser den Geir! Vi hadde det ihvertfall kjekt den ene gangen vi gjorde noe :D

  • Like 1

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...