Jump to content

Sprekk i toppen, eller? Scorpio -98


radovan

Recommended Posts

Etter det som må ha vore verdens lengst pågåande toppakningsbyte ser det dessverre ut til at bilen framleis kokar når motoren har gått nokre minutt.

 

Dette problemet kom etter at varmeapparatregisteret gjekk tett (det var tett då eg kjøpte bilen og eg sleit lenge med å finne ut av det.)

 

Etterkvart begynte bilen å koke, så eg rekna med at det kunne vere manglande kjølevæskesirkulasjon som hadde skada eitt eller anna.

 

Toppen kom av, men toppakninga var heilt fin og same kor mykje eg pirka og leita med lys og lupe kunne eg ikkje finne noko teikn til sprekker eller noko som helst ureglementert.

 

Det eg kunne sjå var at det var ganske mykje drit og avleiringar i kjølekanalane. Desse vart staka opp og blåst gjennom med både vatn og luft. Hadde derfor eit begrunna håp om at det var dette som var kjelda til problema.

 

Så kom ein lang periode med helseproblem og altfor mykje anna som tok tid. Etterkvart fekk eg montert saman med ny toppakning, nye toppboltar og ny vannpumpe. 

 

Etter eit kvarter på tomgong sprutar det igjen friskt ut av overløpet på ekspansjonstanken og eg lurer på kva eg skal gjere no?

 

 

Burde eg prøve å få tak i ein annan topp?

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Håp i hengande snøre? :)

 

Køyrde ein liten tur nettopp og denne gongen heldt han på vatnet. Kan ein håpe?

  • Like 1

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Sende kona på jobben i dag med bilen.  B)

Betatest.

  • Like 1

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Nei, dessverre. 

 

Bilen gjekk fint både fram og tilbake, men då han stod på tunet fosskoka han igjen. Merkeleg nok kan motoren gjerne gå heilt ok med normal driftstemp lenge (20 min?) men så plutseleg sprutar kjølevatnet ut. Det skjer gjerne når ein stoppar og motoren går på lavt turtal.

 

Har prøvd med og utan lok på ekspansjonstanken med likt resultat.

 

Det er heller ikkje spesielt høgt trykk i systemet, for slangane er ikkje harde sjølv om ein blokkerer overløpsslangen under springflo.

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Jepp, og radiatoren er ikkje blokkert. Har og prøvd med termostaten fjerna.

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

2,3 dohc 16v.

 

Kan ein ikkje få kjøpt noko greier som påviser eksos i kjølevæska?

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Det hjelper kanskje lite når alt er ok ved kald motor? Kan kanskje time det, stå klar når det sprutar? :lol:

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Nei, no kjem det vatn i oljen og kraftig oljerøyk frå eksosen. Får vel leite etter ein annan motor etterkvart.

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Du må ha noe feil med toppen din, og siden at det er lettmetalltopp så burde den ha vært planet før du monterte den. Etter flere varmkjøringer er den garantert ikke helt rett. Men siden at du nå sier at du har fått vann i oljen, så tyder det nå på en mer alvorlig feil, mest sannsynlig i toppen. Så du burde få deg tak i en annen topp eller motor, det vil selvfølgelig være det billigste.

Link to comment
Share on other sites

Toppen er nok defekt på eitt eller anna vis. Det som var rart var at då eg demonterte motoren var det ikkje noko teikn til lekkasjar eller vatn. 

 

Ein skulle jo tru at kjølevæska skulle ha vaska vekk sotlaget på metallflatene. Det er iallfall slik eg har sett det før, med nokre normalt sota stempeltoppar og ein eller fleire som er reinvaska og tydeleg sladrar om at det har vore vaskehjelp innom.

 

Så eg treng nok ny topp eller motor, ja. (Berre å skrike ut om det er nokon som har. Topp går jo i posten, men motor må ikkje vere for langt unna Nordfjord/Sunnmøre om eg skal få henta. ;) )

 

Heldigvis har eg lang tidhorisont på denne bilen. Håpar det skal bli bil til odelstausa og ho er jo berre elleve enno. :) Men tida går jo så fort....  :blush:

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...