Jump to content

Ford Galaxy med Klima kontroll på bilstereo


Hermod

Recommended Posts

Hei Alle,

 

I disse dager kommer DAB+ trykkenes nedover oss og tvinger oss til å gjøre noen valg på eldre biler. Ikke alle ønsker å ha en dings til hengende på dashbordet. I tillegg vil vi at alle funksjoner skal være ivaretatt som for eksempel rattkontroll og klima kontroll.

 

Jeg ser etter et nytt anlegg som har DAB+, ny navigasjon for enklere oppgradering, bedre telefon utnyttelse m.m., og selvfølgelig full utnyttelse av klima kontroll. I dag har jeg 3 soner, egen knapp på dashbordet til klima som dukker opp i anlegget.

 

Har lett og lett etter dette uten så mye som å være i nærheten av å finne noe med klima kontroll.

 

Noen ideer?

 

Vennlig hilsen

Hermod

 

Link to comment
Share on other sites

Hvilken års modell har du? Jeg har en tilnærmet lik spiller som deg i kugaèn, 7" touch skjerm, og bruker autdab som er adapteret Ford selger. Funker veldig bra hos meg, men har vært litt tull med noen av de adaptera. Allt er skjult, og styres av rattkontrollen. Disse spillerene, koster over 40tusen nye, så alternativet hadde vært å fått tak i en brukt, senere modell som har dab org, da jeg ikke vil ha noen løse dubbedingser og ekstra skjerm.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...