Jump to content

Ford Transit Courier 2015 mod - Bluetooth, sync, streaming? + Div.


Nils 15m

Recommended Posts

Heisann godtfolk.

Da ble det ny bil.... Demokjørt Transit Courier 1.0 Eco Boost 2015 mod, som jeg nå etter et par uker har blitt ganske fortrolig med. Men noe småtterier lurer jeg da litt på.

 

1. Bilen har bluetooth med Ford sync og redningstjeneste osv, fikk høre da jeg kjøpte bilen og leste om det på forhånd at man kunne streame musikk fra mobiltelefon.

Det har ikke latt seg gjøre i mitt tilfelle, handsfree og Sync fungerer perfekt. Jeg har Android telefon (Samsung) og får beskjed på mobilen at den er koblet til telefon og medialyd, men får da ikke til å spille musikk.... hva gjør jeg feil her?

 

2. Bilens parklys blir også slått på når man åpner dører, kan dette deaktiveres?

 

3. Jeg er også litt misfornøyd med drivstofforbruk.... i forhold til hva som er oppgitt, jeg har nå målt blandet forbruk til 0.68-0.70, er dette normalt eller burde jeg fått det sjekket? (Må nevne at vi snakker om kjøring på fin landevei her i jevn hastighet 70-80 km/h )

 

4. Vurderer også ettermontering av Webasto i denne, 4kw varmer med tidsur og telestart, da savnet etter Eber'n i gamlebilen har meldt seg. Noen som har erfaringer med bensinvarmer.... forbruk, pålitelighet osv.

 

På forhånd takk for tips eller råd.

Ford

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...