Jump to content

Offenhauser og Swaymar diskusjon


RS 1000

Recommended Posts

Höres morsomt ut.

Du må gjerne dele bilder alt du orker. :D

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Morro hvis du blir med videre her Kay. Sett mye vakkert av motorbygging i fra deg på Face. Her kan alt samles i riktig rekkefølge, og V6 forumet her er vel noe av verdens beste. ( Ikke sett bedre andre steder i alle fall)

Kjetil.

  • Like 3

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg skal prøve å komme i siget igjen her også. Face blir jo mest reklamering for å trekke flere til å få overhalt/bygget motorer, så å fortsette med gamle tråder kan bli gøy. Nå har det jo vært dørgende stille her av en grunn også ettersom de ble satt til sides en stund for at jeg skulle kunne gå fra ett passe greit utvalg av standarverktøy til å ha invister i planfreser,multifreser,dreiebenker,vannpoleringsutstyr,sylinderborremaskiner og fandens oldemor,samt en skikkelig setefres med luftbord så jeg kan gjøre alt ventil og styringsarbeid 100%. Men nå er jeg omtrent i mål og jeg har dratt fram v6’er prosjektene igjen. Endelig stopper det ikke i noe😂😂

Men det har jo ikke blitt mindre prosjekter underveis, så både en fullblods RS2600 motor og Granada Mk1’s 2.8i Super injection er også bland mine V6’ere som skal opp å gå nå,men de er jo veldig enkle prosjekter.

Fikk endelig tak på gode gamle Mallory fordeler,smidde stempler og ymse anet greier.

Skal også lage ett par customkammer så jeg får brukt 2.9 topper på 2.8. Helt unødvendig,men har bare større forkjærlighet for 2.8 blokka enn 2.9🤷‍♂️Så da må bland anet menn som RS1000 på banen igjen å tenke kam,for der er jeg fortsatt ikke så klok på alle disse profilene man kan velge i.

Så sånn er ståa nå,så får vi se om det blir litt action etterhvert

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...