Jump to content

Ny Galaxy.


Handy-Andy

Recommended Posts

Vi har fått tilbud på en 2017 Galaxy Titanium 2.0L 150 HK TDCi m/automatgir. Er det noen her som har noen tips til hva vi MÅ ha med i bestillingen vår? Evt ikke må ha? Vinterdekk feks; dette er vel billigere og like greit å kjøpe fra andre plasser enn orginalt fra Ford?

 

Mvh Ford-debutanten

Link to comment
Share on other sites

 Vinterdekk feks; dette er vel billigere og like greit å kjøpe fra andre plasser enn orginalt fra Ford?

 

Mvh Ford-debutanten

Det vet vi ikke. Det svaret er det bare du selv som har. Skal du kjøpe det billigste dekket eller testvinneren? Og hvor skal du kjøpe det?

 

Må ha greier som jeg ville hatt er:

Reservehjul. Skjelden det punkteres, men når det skjer, og det er julaften så kommer ikke en bilberger i løpet av de neste 5 minutter.

Du kommer heller ikke videre når bilbergeren dukker opp da det ikke er noen dekkbutikk åpen.

 

Ryggekamera. Fordi det er 2017.

 

Lyspakke. Bra lys er noe du lett kan like.

 

Motor og kupevarmer. Fordi det er kaldt halve året.

 

Familiepakke, sidekollisjonpute 2dre rad, AC 3 soner, og tonede bakruter om du har småfolk i baksete.

 

Parkeringsassisent. Lett å like på steder hvor plassen er begrenset.

 

Hengerfeste. Kun om du har bruk for det.

 

Alt det andre havner i kategorien luksus, og da er spørsmålet hvor villig du er til å bruke penger.

 

Hva jeg ikke ville hatt er:

Sportsfjæring og 18/19" hjul. Skal ha en myk og behagelig reise i Galaxy. Presse svinger og rundetider gjør jeg i biler bedre egnet til dette.

 

Alt dette er mitt syn på saken, og kun et innspill. Bilen og behovene dine er det du som bestemmer over.

Link to comment
Share on other sites

Det vet vi ikke. Det svaret er det bare du selv som har. Skal du kjøpe det billigste dekket eller testvinneren? Og hvor skal du kjøpe det?

 

Må ha greier som jeg ville hatt er:

Reservehjul. Skjelden det punkteres, men når det skjer, og det er julaften så kommer ikke en bilberger i løpet av de neste 5 minutter.

Du kommer heller ikke videre når bilbergeren dukker opp da det ikke er noen dekkbutikk åpen.

 

Ryggekamera. Fordi det er 2017.

 

Lyspakke. Bra lys er noe du lett kan like.

 

Motor og kupevarmer. Fordi det er kaldt halve året.

 

Familiepakke, sidekollisjonpute 2dre rad, AC 3 soner, og tonede bakruter om du har småfolk i baksete.

 

Parkeringsassisent. Lett å like på steder hvor plassen er begrenset.

 

Hengerfeste. Kun om du har bruk for det.

 

Alt det andre havner i kategorien luksus, og da er spørsmålet hvor villig du er til å bruke penger.

 

Hva jeg ikke ville hatt er:

Sportsfjæring og 18/19" hjul. Skal ha en myk og behagelig reise i Galaxy. Presse svinger og rundetider gjør jeg i biler bedre egnet til dette.

 

Alt dette er mitt syn på saken, og kun et innspill. Bilen og behovene dine er det du som bestemmer over.

Veldig bra!

 

Reservehjul kan desverre ikke kombineres med det elektriske tilhengerfeste som vi vil ha,

og 3-soner AC kan ikke kombineres med bagasjeromsnett gulv/tak som jeg vil ha. Sikkerhet først...

 

Takk for gode innspill!

Link to comment
Share on other sites

Ville satset på avtagbart tilhengerfeste da. Men det er meg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...