Jump to content

DAB+ adapter i en Fiesta


Tore ML

Recommended Posts

Hei. 

Er det noen som har erfaring med å montere en DAB+ adapter i en Fiesta - 2015 modell.

Etter som jeg har forstått så er det ikke anbefalt å montere antennen i hverken frontrute eller bakruten pga varmetrådene.

Eneste mulighet da - foruten vindusrutene i dørene er de små som sitter foran eller helt bak. 

Disse er veldig små - er det noen som har montert antennen der?

Hva er evt alternativet.

 

Jeg regner med å kjøpe en Tiny C6 adapter

 

 

Tore

Link to comment
Share on other sites

noen som har prøvd ford autodab? har en 12 kuga vill ha org radio og funksjon i brytere ved ratt.

Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk

'Voldenracing performance'

Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila

Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest

Link to comment
Share on other sites

noen som har prøvd ford autodab? har en 12 kuga vill ha org radio og funksjon i brytere ved ratt.

Ja, har hatt mitt i 4 år uten problemer. Har montert noen, som har tullet seg og låst ratt kontrollene. Skal være bedre prog. vare i de siste

Link to comment
Share on other sites

Ja, har hatt mitt i 4 år uten problemer. Har montert noen, som har tullet seg og låst ratt kontrollene. Skal være bedre prog. vare i de siste

jeg ble anbefalt å kjøpe en adapter ala tiny pga de har har prob så radio ikke funka lenger å helt rusk slik jeg skjønte det. men er det oppdatering i cd form eller bare på de nye nå? vill helst ha den org uten tull

Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk

'Voldenracing performance'

Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila

Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest

Link to comment
Share on other sites

Er på de nye nå. Ja det var en periode med en del tull med de, og det er noe styr når vi skal reklamere til autodab på de, da det ikke går gjennom det vanlige Ford systemet. Har en 09 Kuga med navi, der det har fuka i alle år

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...